Gå til innhold
Alfaduden

Connect nav og connect nav+

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en Connect nav plus i GTen.

Hvordan får jeg den til å lese og åpne set-up cden? Skulle gjerne gjort noen justeringer. Hater at den tar inn en haug med forskjellige radiobånd. Trenger jo bare FM.

Hva er forresten forskjellen på nav og nav+?

-Magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også Nav+, men har bare byttet språk med setup-cden. Kjenner ikke til om det er mulig å endre noe annet.

Nav+ har grafisk kart ("kartbasert navigasjon"), Nav har bare piktogrammer (piler og tekst).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også Nav+, men har bare byttet språk med setup-cden. Kjenner ikke til om det er mulig å endre noe annet.

Nav+ har grafisk kart ("kartbasert navigasjon"), Nav har bare piktogrammer (piler og tekst).

Når jeg setter i cden så skjer ingenting.. Hvordan fikk du din til å lese cden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg setter i cden så skjer ingenting.. Hvordan fikk du din til å lese cden?

Samme hos meg. Jeg fikk cden for å skifte språk, og da leste den fra cden når jeg valgte nytt språk i menyen. Det er derfor jeg tror den bare kan brukes til dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...