Gå til innhold
Gjest ideal

Tysk test av Ferrari 458!!!!

Anbefalte innlegg

ja jeg snakke tysk , men bildene snakker for seg selv.......

Ja,ikkje sant.Men tysk er jo eit logisk språk så faktisk så forstår eg ganske mykje.Men her ein engelsk versjon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt overbevist ang designet jeg heller.. vet ikke helt hva jeg skal kunne si om det, men det minner meg fint lite om Ferrari hvertfall..

Jeg tør nesten tippe det kommer en "facelift" av noe slag innen kort tid, eller ny modell om ikke så mange årene...

Det blir nesten som da Ducati lanserte 749 og 999... heller ingen modell som folk likte..Men det var vel i grunn vanskelig å overgå 916-designet..

Ferrari 355 og 430 er helt klart mine favoritter fortsatt!  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt overbevist ang designet jeg heller.. vet ikke helt hva jeg skal kunne si om det, men det minner meg fint lite om Ferrari hvertfall..

Jeg tør nesten tippe det kommer en "facelift" av noe slag innen kort tid, eller ny modell om ikke så mange årene...

Det blir nesten som da Ducati lanserte 749 og 999... heller ingen modell som folk likte..Men det var vel i grunn vanskelig å overgå 916-designet..

Ferrari 355 og 430 er helt klart mine favoritter fortsatt!  :)

Jeg må si at 458 er en veldig postiv opplevelse fra Ferrari, endelig så har de kommet tilbake til røttene sine igjenn som de hadde med 355 og 456...

430 er for meg en 360 med face lift - jo en kul bil men langt i fra en Ferrari som jeg har i mine tanker for å si det litt diplomatisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra siden synes jeg den er nydelig, bakenden tar opp arven fra 430.

jeg er litt mere skeptisk til "gallardo" lysa foran!

For meg som ikke har råd til ferrari av noe slag er det sikkert lett å krritisere, men jeg hadde tatt hvilken som helst.

ferrari er og blir ferrari. en opplevelse åkke som.

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tysk "grundigkeit" fornekter seg ikke!

Er jo ikke verst av Ferrari å bygge en bil hvis eneste minpunkt er at støtdemperinnstillingen er dårlig oversatt til tysk...

;D ;D ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker den fra siden , men front og bak er ikke pene desverre...og felgene er jo rett å slett tragiske !

At ytelser og veiegenskaper er knall tviler jeg lkke på !Nesten 1500 kg begynner å bli mye på disse bilene..

Men at den er grom er det INGEN tvil om !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns profilen på bilen,både for,bak og fra siden er knall. Enkelte lyktedetaljer blir jeg ikke helt dus med. Men  bevares..... for en bil!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt før, dette er den peneste ferrarien etter 355.  Fronten, hekken siden er helt nydelig. Mye renere og penere linjer enn de to foregående modellene!

Så langt jeg kan bedømme, så virker det som om de fleste er over seg av begeistring av designet på denne bilen, så Kristian, det du antyder har jeg liten tro på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likern!! Det meste er bedre enn 430.. Den er direkte fæl syns jeg..

Når det er sagt så liker jeg både 355 og 360 også.. Men 360 trenger litt oppjassing for å bli tøff. Og den MÅ ha tak! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker den svært godt... fronten er ikke lenger høy og svær men lav og myk. linjene får bedre i et, den har ikke disse digre luftinntakene på sidene, men de er nå mindre og mer sjulte... baken er rå, eksosen er flyttet opp som på 430 Scuderia osv for å gjøre utlyftingen bak bedre under bilen... Den er rett å slett stilren og effektiv... I like it!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyktene lukter audlambo.. Ikke ferrari i det hele tatt etter min mening.. Resten er vel ikke så ille... Men den kan ikke fåes med stikke.. Lamborghini murcielago SV med 6 trinns? Yes pleees ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyktene lukter audlambo.. Ikke ferrari i det hele tatt etter min mening.. Resten er vel ikke så ille... Men den kan ikke fåes med stikke.. Lamborghini murcielago SV med 6 trinns? Yes pleees ;)

Angående lyktene så er det nok mere at det går i retning led... Lukter ikke lambo der... Men at Ferrari har sagt at ingen nye Ferrarier kommer med stikke er trist... Men det er pga ingen gidder kjøpe stikke i dag. De som har råd til ny lambo i dag liker slikt jall som flappy padel og ser ikke på stikke som ekte kjøreglede....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...