Gå til innhold
Sudgirl

Mitt nyeste glis

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på Auto Ital og hentet min 159. Så morro!  ;)

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=17096&g2_serialNumber=2

D er en 2007 1,9 jtd 150 hk

21544_460918050713_590755713_11061578_4453271_n.jpg

[glow=red,2,300]Benedicte[/glow]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg deg..... eg har henta breraen min, dei har ordna nokre små reklamasjonar.... er du fornøgd med handelen hos auto ital og dan løwquist?

hilsen thomas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg deg..... eg har henta breraen min, dei har ordna nokre små reklamasjonar.... er du fornøgd med handelen hos auto ital og dan løwquist?

hilsen thomas

Jeg har vært der noen ganger nå, når var du der?

D er noen veldig hyggelige karer på auto ital, jeg har vel hatt mest kontakt med Tom bortsett fra i dag når jeg skulle hente bilen, iom at han ikke var tilgjengelig i dag. Så i dag var d Dan som fikk levere bilen til meg. Jeg er veldig fornøyd hittils med raske svar og service.  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du akkurat kjørte fra da vi kom på plassen...... ser ut som breraen min er med på fotoet          hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du akkurat kjørte fra da vi kom på plassen...... ser ut som breraen min er med på fotoet          hehe

Ok.  :)

Kom dere med brera?

Nei, d bildet ble tatt i går. Og da sto denne der (helt til venstre på bildet)  :

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=17152&g2_serialNumber=2

En 159 ti sedan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil!! Liker fargen!  :)

Tusen takk  ;)

Fargen er vel ikke så langt unna fargen på 164.  :D

[glow=red,2,300]Benedicte[/glow]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok , såg no at det var feil felger og ikkje bilen min. nei har kjørt i en bmw fra tyskland....... det jævla bilen tok seg nesten 20ltr/100km    litt mye det.

brukt 600 ltr fra vestlandet til hamburg og retur cirka 300mil..... og grusomt å kjøre på vinterføre.

koset meg i breraen på resten av veien hjem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny Alfa, Benedicte! Lekker farge! Godt at du holder liv i AutoItal, det er en kjempesjappe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere så mye med flott bil !

Men du lar den vel ikke stå ute i snøværet og kulden ???

Kjempeservice hos Tom og Dan på AutoItal. Har handlet tre biler der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere så mye med flott bil !

Men du lar den vel ikke stå ute i snøværet og kulden ???

Kjempeservice hos Tom og Dan på AutoItal. Har handlet tre biler der.

Tusen Takk!  :)

Akkurat nå så er den nok nødt til å stå ute pga andre årsaker.  :( Men den skal inn i garasje etterhvert. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer noe slikt på bilen min

m_977.JPG

En på hver side, har vært i kontakt med AutoItal og de har aldri montert d. På de bilene de har solgt med dette, har dette blitt gjort i Tyskland. Jeg mener at jeg så en her inne som hadde gjort dette men husker ikke hvem og klarer ikke å finne d nå i farten. Hvor kjøpte du d og hvem gjorde jobben?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Benedicte,

jeg gjorde det på min første 159, også en 1,9 diesel, det var i 2006, og jeg fikk dette gjort i danmark, hos www.car-centre.dk. fikk veldig god service.

Jeg monternte samtidig novitec senke fjærer, og alt i alt kom det på ca 11,000dk, kostet litt, men løftet utsende mye, og det gikk ikke utover komforten.

P.s, det er veldig enkelt å montere, jeg er helt sikker på AutoItal fikser det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deleselgeren på Mbil i Arendal sa det var enkelt å få på to enderør slik som dette. Var bare å kjøpe pottene bak, men husker ikke nøyaktig om det kun var de bak eller om det var noe mer rør før det som og måtte byttes. men alt av fester skal være klart fra før, unntagen gummiopphengene vil jeg tro.

man må og skjære i fangeren selvsagt.

Du kan jo evt ringe Kristian på Mbil og høre  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar.  :)

P.s, det er veldig enkelt å montere, jeg er helt sikker på AutoItal fikser det.

jonnyboy, jeg tror også at AutoItal fikser dette.  :) Får kanskje ta d opp med dem igjen litt senere etter å ha undersøkt litt mer om de kan hjelpe meg med d.

Deleselgeren på Mbil i Arendal sa det var enkelt å få på to enderør slik som dette. Var bare å kjøpe pottene bak, men husker ikke nøyaktig om det kun var de bak eller om det var noe mer rør før det som og måtte byttes. men alt av fester skal være klart fra før, unntagen gummiopphengene vil jeg tro.

man må og skjære i fangeren selvsagt.

Du kan jo evt ringe Kristian på Mbil og høre ;)

Vil tro at d kan bli noe slikt da?

http://alfastumper.dk/oscommerce_st/catalog/product_info.php?cPath=45_52&products_id=1358

Eller slik?

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-159/Sport-Exhausts/NOVITEC-Stainless-Steel-Double-Rear-Exhaust-1x100::3371.html

Skal forhøre meg litt rundt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De delene det var snakk om når jeg forhørte meg var orginal Alfa 159 eksos. Men regner med CSC og Novitec vil og passe på biler som har kun enkelt rør fra før, uten at jeg kan garantere for noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Novitec passet helt perfekt på min, så helt "orginalt" ut, bare bedre, siden de fyller mer ut av utsøpet i bakfangeren.

det var også en slik y sak som på csc eksosen, mellom de to eksos rørerende ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelige felger på en lekker bil! :)

Er det 19"? Har du senket bilen også?

Takk  ;)

D er 18", den er ikke senket. Har tenkt på d, men venter og ser d an..

Helt rett valg av felger! Uten tvil de fineste på denne bilen! :)

Gard

Takker!  :)

Er ganske fornøyd med de felgene ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...