Gå til innhold
Jarle jr

Old school eksos?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man får tak i "old school" eksos anlegg. Skulle gjerne hatt en dobbel endestuss, men finner kun enorme rånepotter, noe som tar seg dårlig ut på en bil fra 1970 (på alle andre biler også forresten).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får tak i "old school" eksos anlegg. Skulle gjerne hatt en dobbel endestuss, men finner kun enorme rånepotter, noe som tar seg dårlig ut på en bil fra 1970 (på alle andre biler også forresten).

Kan du ikke bare bruke to 2" rustfrie rør da? Det er jo enkelt og rent. Ikke noe chrome bare rør ::);D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bare bruke to 2" rustfrie rør da? Det er jo enkelt og rent. Ikke noe chrome bare rør ::);D

Godt forslag, men på bilen det er tiltenkt hadde det vært småfrekt om lyddemperen også er litt synlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe slikt? Dette er 2x80 mm.

SPP2000000413706.asp

Eller hadde du tenkt deg noe "standard"?

Fikk ikke opp noe bilde, men 2x80mm høres ut til å passe perfekt. Link?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det frekkeste hadde selvsagt vært å slengt på en tidsriktig Abarth-potte. Men jeg er desverre av den typen at hadde jeg fått tak i en slik så hadde den heller hengt til pynt på garasjeveggen enn å sakte smuldre opp under bilen min :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det frekkeste hadde selvsagt vært å slengt på en tidsriktig Abarth-potte. Men jeg er desverre av den typen at hadde jeg fått tak i en slik så hadde den heller hengt til pynt på garasjeveggen enn å sakte smuldre opp under bilen min :P

Hehe ser den!. Gå for en slik simon potte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jarle, give me an offer I can't refuse. ;)

23012010027.jpg

23012010028.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...