Gå til innhold
Frankie

Oppgradert stereo/ multimedia i 159?

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen av forumets medlemmer som har oppgradert stereoanlegget i 159?

Byttet høytalere? Lagt til en aktiv sub?

Noen som vil dele erfaringene sine?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok for ny bil og for det meste gamle gubber som kjører slike biler forløpig sikkert...  ;)

Får jeg hendene på en 159, skal jeg heller komme med bilder og tekst når jeg evt gjør den jobben.

Da blir det nok plassert en liten 10" Seas sub i baken på den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva årsmodell er bilen .... fra 2006 er no biler oppgradert med bose lydpakke ..... den er no helt suverent syns eg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er ny... Har sett at alpine og pioneer har tilsynelatende bra saker. Hadde uansett vært fint å høre fra noen som har brukt dem i "real life"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er ny... Har sett at alpine og pioneer har tilsynelatende bra saker. Hadde uansett vært fint å høre fra noen som har brukt dem i "real life"

Noen må jo være pioner og gå først, vet du.... Jeg ville skiftet til Alpine uansett....Bose eller Pioneer har jeg aldri vært noen tilhenger av. 

Bose har jeg riktignok ikke hørt i en 159, men tidligere erfaringer tilsier at jeg hadde byttet.

Nå vet jeg ikke hvordan høytalerdekslene er festet på dørene på en 159? Et Alpine, Focal, Seas eller andre elementer fra dynabel.no

vil være å foretrekke ut fra min erfaring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei da er jeg helt på et anna spor...... bose er no alfa og omega......på lydanlegg, både hjeme og i bil . er no standar på toppmodeller ,maserati,porsche,ferrari,bentley maybach osv.... det vil vel ha en grunn... ikkje størrelse og masse knapper og mye belysning er viktige.

hvis du har den på høyt med din musikk da må du glise fra øre til øre og seie,yes thats it........ that is bose ;D

hilsen thomas 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar.

Jeg er ikke ute etter noe veldig fancy.

Men jeg må kunne koble til Iphone via bluetooth, og ta en samtale via anlegget.

For min egen del vil jeg trenge all bagasjeplass jeg kan få, og ville vel satt en eventuelt sub under setet eller på samme sted som boose anlegget (i sideveggen på bagasjerommet).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...