Gå til innhold
staled

7. januar: Årets første kaffeslaberas i Trondheim!

Anbefalte innlegg

På torsdagen er det på tide med et nytt kaffeslaberas i Midt-Norge! Siden det er kaldt som fy så kan vi møtes på Piccolo Frati i Jakobslia: Der er det peis, pizza, kaffe og lune skogsbær pluss at vi kan skryte av julegavene vi har fått, har gitt eller har måttet gi oss selv.

Som vanlig er det start fra klokka 20:00 og utover.

Jeg kommer, kommer noen andre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg også :)

Tror jeg skal være så tøff at jeg kjører mattsvart 126 Polski, må vel på med bjønnfett og varmekjeldress først :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre - det skar seg med timingen! Håper ihvertfall jeg gjorde en brukbar jobb med å markedsføre MiTo til en potensiell kjøper på Vikahammer!

Det kommer flere første torsdag i måneden!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre - det skar seg med timingen! Håper ihvertfall jeg gjorde en brukbar jobb med å markedsføre MiTo til en potensiell kjøper på Vikahammer!

Og så vi som satt og ventet til midnatt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så vi som satt og ventet til midnatt!

Regnet med det, ja! Men det var vel godt selskap og varme på peisen, så....  ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...