Gå til innhold
tomask

Solgt

Anbefalte innlegg

Da jeg trenger en pickup med 4x4, så må nok Alfaen selges.. Har ikke råd til å ha to "bruksbiler".

Bilen har gått 81.000km og fått jevnlige oljeskift, nylig byttet termostat, byttet fremre katalysator+sensor (på garanti) samt fått helt nytt batteri. Godt tatt vare på altså. Ingen bulker osv, men noe steinsprang i fronten er det.

Det er altså en Ti utgave med det som er med der, dvs det spesielle interiøret. Stemmer det at den også da er senket 20mm? 16" "teledial" felger på vinteren med ferske fine Michelin X-Ice 2 og 17" Ti felger med ferske Michelin Pilot Sport PS2 - dvs dyre toppdekk, ikke noe jalladrit. Utstyrsmessig så er det IKKE bose, xenon og navi. Ellers det som måtte trenges. Supersprint endestykke.

Bilder av bilen kan sees her: http://cuoresportivo.no/index.php?topic=26227.0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen skal ikke jeg si noe om, men denne hadde passet godt i garasjen min. Er serviceheftet komplett? Jeg kjøper ikke bil uten at dette er i orden. Ikke det at bilen er så mye bedre av den grunn, men mange er som meg og det er lettere å selge igjen. Har du bilde av bilen inni?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om det blir innbytte nå faktisk..

Uansett så er ting komplett ja, bortsett fra at jeg ikke har fått stemplet inn oljeskift i serviceheftet, det er på eget klistremerke. Byttet også luftfilter sammen med vannpumpe nå, har kvittering på det. Batteri har jeg ikke kvittering på, siden jeg fikk det av min far som driver dekkverksted hvor det også selges batteri + olje.

Har ikke bilder av bilen innvendig nå, men jeg skal kjøre den opp på verkstedet i morgen og få vasket og smørt inn gummilister på nytt. Skal knipse litt bilder da. Ellers er det vanlig Ti interiør, dvs sort sort sort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke innbytte siden bilen jeg skulle bytte mot plutselig ikke hadde det utstyret som avertert (gassombygging). Dermed skal børsa selges. Skal prøve å få tatt mange flere bilder, men til jeg får karret meg opp på verkstedet til fadern for å tine bilen, så kan jeg poste et bildet i hvertfall.

index.php?act=attach&type=post&id=271432

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ai ai ai, en lekkerbisk! :)

Den burde vel ikke være så alt for vanskelig å selge? Rett farge og masse utstyr.. Alt funker også eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs nok ikke om jeg må selge uten innbytte.. Skal avgårde og hente plukkoppen min til neste uke tenker jeg. :)

Men uansett, den børsa di bør være enkel å selge. Fin pris, fin bil, fin farge og masse utstyr. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp denne igjen.

Selges for rimelige 185.000+reg siden det nok må byttes noen forstillingsbiter snart. For den nevenyttinge så kan dette bli veeeldig billig fra EB Spares, men det veit jo dere gutta alt om. :) Årsavgift er selvsagt betalt.

Hvis ikke det er billig, så veit ikke jeg..

Drar på en liten påsketur, men er tilgjengelig på telefon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...