Gå til innhold
Romeo Bertone

Mitt nye koseprosjekt

Anbefalte innlegg

Heisann..

Da har jeg skaffet meg et nytt koseprosjekt, "Designo bertone"  nærmere bestemt et slikt fremkokstmiddel:  http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lambretta_Luna_Range.jpg

Eneste forskjell er at den er orange av farge, har ikke vært brukt siden tidlig på 80 tallet og stått lagret varmt og tørt siden det.

Forfattning: helt orginal uten noen form for spor av ungdomlig mekkeovermot fra ivrige guttunger.

Lakk ser forbausende bra ut, trenger kun en grundig vask og polering.

Motor trenger nye simringer da den sansynligvis lekker rundt veivtettningene(ikke trykk i bunnkassen)

Julepressang til meg selv ;D ;D

Mvh H.R  ;D ;D ;D

Årsmodell 1970.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig liten sak det der H.R. :) Ser deg for meg susende avgårde mot Vestfossen til våren på den der ;D 

Håper du og Anne får en koselig jul sammen, jula har akkurat begynt selv om jeg skjønner dere har tatt juleferien litt på forhånd i år ;)

Hils masse! :)

Nisseklem fra Ida :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei Ida.

Ikke sant den blir grom, kjekk å ha til sommeren når jeg skal på forrettningen og handle til lunch.. ;D

Ja vi tok en liten tur i forkant av julemaset, kom hjem natt til i dag(Onsdag)..

Ser at årsmodell kom på litt feil plass i inlegget, det er Lambo'n som er 1970 altså, bare for å presisere i tilfelle noen skulle tvile ;D

Ønsker deg og dine også en kjempefin julefeiring, skal hilse fra Anne også :)

H.R

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe artig liten sakt det der.

Godt og se flere kjøper Julegaver til seg selv... Det gjorde vi i år også.

Duccen til kona står i garasjen og venter på våren den også skal få nylakka felger, nye plugger og reimer så er den i gant.

God Jula til dere alle.

Mvh

Axel, Julie og Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi,oi, oi! Den var snerten, visste ikke at det fantes slike i Norge. Selv røyklegger jeg solkysten med min Ld 150 i sommerhalvåret og må si at Lambretta er noe for seg selv. Gratulerer :)

Jeg snappet opp denne Piaggio´n for colapenger på loppis i høst, den er ikke på langt nær så spektakulær og sjelden, men skal likevel få seg en strekk i form av ny lakk og Polini trimsats når jeg får tid :)

post-1121-14779327199024_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man trimme de der??? De går iaf som en bøtte møkk de der jarle :P Har en slik stående! :)

Grattis hans rune! Fet ;)

Jada! Finnes mange syke varianter av de:

Men nå skal ikke jeg spamme Lambrettatråden mer. God jul til alle!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann..

50 års krise, hakke peiling men tror det mangler sånn ca 1050ccm  for å kalles en slik krise. ;D

Denne type krise inntreffer normalt etter fylt 75 tror jeg, men nå har seg slik at her i gården er ingenting normalt så da går det sikkert greit ;D ;D

Denne saken ble importert av samme person som kjøpte den ny i Italia i 1970, vedkommende brukte den frem til den ble satt bort på lagring grunnet vansklig å starte.

God jul alle sammen.

H.R :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvorfor babler folk om 50 års krise? ;)

Det er de unge, uerfarene som er misunnelig på veletablerte mennesker som kan kjøpe seg det de ønsker ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.....rykter om at det er ennå ett prosjekt på gang hos deg?!.....spørs om du rekker å få Spider`n ferdig til vi reiser til Milano da  :D :D.......Blir Spidergirl igjen jeg da forhåpentligvis  ;) ;)

Flink du gutten min  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...