Gå til innhold
Torgrim

www.sørensenracing.no

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Nå har jeg endelig etter masse leting funnet en bil som kan brukes til meg.

Det er nok å gjøre for å kunne bruke bilen for meg, ser dessverre ut som det kan koste mere enn først antatt :-[.

Har fått disp av styret i Corsa Italiana for og få bruke denne bilen på grunn av mitt handicap.

Gass brems skal monteres på  ratt og clutch må jeg få til for og gire ned.

For dem som skulle lure er det en Alfa Romeo 147 gta cup bil.

Kan hende at noen mener det ikke er helt riktig at jeg får kjøre denne bilen, men har vel ikke noen fordeler med den med tanke på at jeg ikke kan bruke bena å har null funksjon fra brystet og ned.

Bak lyktene skal åt skogen!!!

Se mer på mine hjemmesider  www.sørensenracing.no  ;D

index.php?action=dlattach;topic=27129.0;id=12854;image

post-4308-14779327194532_thumb.jpg

post-4308-14779327194919_thumb.jpg

post-4308-14779327195235_thumb.jpg

post-4308-1477932722341_thumb.gif

post-4308-14779327322895_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satan,så tøfft!!

Velkommen i gjengen,og nå slipper du å tvinne tommeltotter på sidelinjen ;D

Da ble det bil på deg,akkurat som jeg trodde da vi snakket sammen om dette på siste løp ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk jævla bra dette gitt, har begynt å fjerne noe reklame vasket et par av hjulhusa i dag også.

Måtte ha den ut å høre lyden i dag også. Snadder gitt:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Torgrim!

Så utrolig gøy å høre!

Blir spennende å følge dette prosjektet!

Hvordan løser du dette med clutch/gass/brems? Skal du konstruere dette selv, eller finnes det noe som er "utviklet" fra før som du kan dra nytte av?

Vi snakket jo om at du kanskje var avhengig av Selespeed? Som jeg forstår deg er det ikke et tema?

Har du regnet ut hvilken klasse du havner i?

Det blir utrolig artig å møte deg på banen, ikke bare som en habil stradale fører, men som en fullblods corsa pilot!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Fredrik.

Noe av dette finnes å få kjøpt ferdig, den selespeeden er jo ganske ubrukelig tar jo hele langsiden å få den i gir:-).

Bremsen skal sitte foran rattet det er en ring litt mindre enn selve rattet, trekker den til meg å den bremser hydaulisk. Gassen er en ring mot meg som også sitter på rattet, den er dessverre ikke mulig å opdrive mekanisk lenger ser det ut til. Så der trenger jeg noen som kan dreie litt saker og ting, der skal det gå et stag rett igjenom ratt stammen å ned på gass pedalen. Cluthcen er aktivator som blir styrt med bryter på gir kula eller på giroverføringen, så fort du rører i kula så cluthcer det.

Kort forklart da. Mye arbeid å ikke noe billig heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig kul bil! Og sinnsykt med respekt til deg Torgrim som faktisk tar sjansen og kjøper en slik bil, samtidig som du skal kjøre den bilen,selv med handikappet ditt. Slikt står det STOR respekt for, iallefall hos meg, og sikkert veldig mange andre her på forumet :)

Beviser bare at selv om man ikke er som "alle andre" at man kan gjøre det man selv ønsker og vil.

Lykke til videre, og legg gjerne ut masse bilder og filmklipp! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny bil.

Vet ikke om du har sjekket med de men, er et firma som heter handicare i moss som bygger om biler.

Med tanke på gass/brems osv. Kansje verdt en tlf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jo takk.

Er i gang med et firma som heter etac, skal maile over noen bilder ditt i morgen for litt detaljer rundt ratt stammen.

Delene som skal brukes lages i Italia så klart:-).

Kjenner du noen tar jeg gjerne i mot tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk hansi.

Det er bare å stå på skjer ikke noe før man begynner:-).

Jeg har altid likt å kjøre fort å har ikke tenkt og slutte heller:-).

Tror det skal bli saker med denne bilen gitt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir tøft Torgrim. Det gikk jo ikke direkte sakte med 156-en heller, så dette gleder vi oss til.

Og forresten, inntil nettsidene er oppe og går:

worthless.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Robert.

Turen til Lux ble i grunn lang nok i et hv møkka vær i Danmark. 3 døgn uten søvn var det vel verdt.

Ta deg en tur å glo på bilen om du har lyst.

Snakkes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! Grattis med grom corsavogn, Torgrim! Gi lyd fra deg når du trenger vognlisens, jeg passerer Grenland rett som det er på vei til og fra Sørlandet. Mvh Stian H.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! Grattis med grom corsavogn, Torgrim! Gi lyd fra deg når du trenger vognlisens, jeg passerer Grenland rett som det er på vei til og fra Sørlandet. Mvh Stian H.

så stikker du ikke innom  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jo takk.

Det var deg jeg snakket med på tlf rett før jeg reiste for og hente bilen?

Den vognlisensen er det jpo greit å få på plass vel?

Mvh

Torgrim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi oi. Denne er jeg spent på.

Du får holde fingrene til han m3 kompisen din ett stykke unna så de andre i serien har en sjanse også  ;)

Blir morro å se, det gikk jo fort med 156n, regner med at dette ikke blir noe dårligere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...