Gå til innhold
Bertone GTS

Bertone 1750 deler

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe deler til min 1970 Alfa Romeo 1750 GT

Komplett grill (ikke selve Alfa hjertet)

Emblem bak

Baksete og sidetrekk bak

Trakter til 45 mm Dellorto

Grøvre Stabstag fremme

Gule lamper (kan byttes i strøkne hvite)

peilepinne (fra alle nord motorer)

askebeger og tre til midtkonsollen

grenrør

Christer 41637161

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har ett askebeger liggende å slenge. Kan overtas gratis om du skulle rote deg over på rett side av fjorden :)

Svært sjenerøst, kanskje jeg har noe du trenger så kan vi bytte litt...Og jeg betaler gjerne litt pluss porto for å få sendt det over. Tusen takk! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har finèr av teak og en haug andre funky, men politisk ukorrekte treslag liggende i hauger hjemme hvis du trenger. Kanskje peilepinne også. Har ikke grøvre stabstag, men har to originale som du kan sette sammen med gaffa.

S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har finèr av teak og en haug andre funky, men politisk ukorrekte treslag liggende i hauger hjemme hvis du trenger. Kanskje peilepinne også. Har ikke grøvre stabstag, men har to originale som du kan sette sammen med gaffa.

S

Formann Pang, dine veltalende uttalser faller ikke på skrinn jord her! (nuvel hvordan var det med rookie medlemskapet..)

Trenger egentlig bare teak til midtkonsollen, men det viktigeste ville være en mal slik at hullene ble korrekte. Gaffa stabstag høres ut som et meget effektivt våpen i Corsaen, be afraid, be very afraid ;D ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...