Gå til innhold
Gjest velocity

bygge 164 2.0 ts om til v6

Anbefalte innlegg

noen som vet om det er mye ombygging eller om det mulig å putte en v6 motor på ts 164, tenkte på elektronik også, jeg har ikke greie på slik, men klarer vanlige bilmekanikere å fikse dette uten å være ekspert på alfa! klarer ikke å slå fra meg v6 helt nå for tiden, og det hjelper ikke at ny nabo kom med en v6 heller riktig nok en ford 2.5v6 til og med den er har råere lyd, liker ikke dette helt. :-[ har for mye v6 rundt meg til at jeg klarer å glemme, da ene fetter har 2.8v6 audi og bror til fetter igjen har 2.4v6 2006 modell audi :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff! da får jeg klare meg en stund til med t.s men neste gang blir det helt sikkert v6! om det så er en rust holk, og stygg i lakken, bare bilen er i trafikk så er fornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du ikke klarer å bytte varmeapparat i en 75, hvordan ser du for deg at du skal klare å bygge om fra 4 cyl motor til V6?

Alternativt om du skal betale noen for å gjøre jobben så koster det mange ganger det du må betale for en ferdig V6 bil.

Er jo ikke vanskelig å finne en v6 bil, står jo flere til salgs bare her inne ;)

Mere impulsiv en en 5 åring på frifot i en godteri butikk du ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme etter en stund selv, men ombygninger lønner seg sjelden. spesielt ikke med prisene på 164 om dagen.. Man kan jo hente mer morro ut av TSen også, men det blir jo aldri V6 lyd av det.. :)

Se det positive i det, du har 50kg mindre over forhjulene! Det merkes på tørre svingete sommerveier..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mmm ja det er vel mest lønsomt med en som allerede er en v6! ville bare høre meg om det var en såån noe lunde grei jobb! men virker ikke såån så,,,jeg får se om det blir en v6 ved siden av denne viss det dukker opp en mulighet, ellers så er det jo en god bil det jeg har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...