Gå til innhold
alfaweie

DET BLIR VINTERTREFF 6.-7. februar !

Anbefalte innlegg

Ingen flere som vil være med? Det er overnattingsplasser ledig ennå! Kom igjen! :)

Og tradisjonen tro, blir det Ogndalstreff igjen i Februar 2010  :)

Sett av helga 6.-7. februar

Opplegget skal vi ikke tukle for meget med, da det har blitt godt mottatt av de fleste som har deltatt, så det blir vel ganske likt det foregående.I denne tråden kan det jo leses/mimres om treffet i 2008 : http://cuoresportivo.no/index.php?topic=19526.0

Prøver med en helg tidligere på året enn sist, og håper på mer vinterføre :)

Håper å se igjen mange kjente og nye fjes!

Påmelding åpnes herved, her eller på pm!

Ståle ordner med gazzetta til klubbmedlmmene i distriktet (tror jeg)

Hilsen skifantomet (ifølge fotograf Grøva :)) og kona

post-84-14779327077434_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ståle ordner med gazzetta til klubbmedlmmene i distriktet (tror jeg)

...Enda bedre: Det kommer i Alfanytt nummer 4 :)

Jeg melder meg på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Traff heldigvis på Margareth på jobb idag, å fikk sjølsagt ett Breinnhett tips om vintertreff! Å jaggu sjer itj d hær suverent å snasent ut :)

Stille opp, men ikke me Alfa.. Trur e har en bil som kanj vær egna på vinterføre.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vintertreff e bra vettu, og når det e vintertreff, e d lov me vinterbil! (ikke nødv.vis AR) Får du me'n Jørgen å?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan det se ut som vi kanskje må avlyse pga manglende påmelding. tar avgjørelsen i morgen. Noen har jo meldt seg på, men antallet er ca det halve av hva det har vært på tidligere treff, så da får vel til og med undertegnede begynne å forstå at konseptet med biltreff i minusgraderer noe utdatert. See you on Facebook , det nye møtestedet :D

Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Rune og Margareth!

Det er jo synd at engasjement skal bli belønna med slapp oppslutning. Desverre er det jo i blant slik at arr. kolliderer med andre aktiviteter og gjøremål, eller at prioriteringene går i disfavør av klubbtreff/aktiviteter. Jeg foreslår at dokk starter et kjedebrev med formål å rekruttere deltakera. For egen del må vi desverre prioritere husbygging i år.

Stemmer i med koret over i tråden at arrangementet er kjempebra, fin blanding av bil og fritid/vinteraktiviteter. Stor fokus på sosiale aktiviteter er vel særmerket!

Stå på og lykke til!

Rune i sørfylket

Redigert:

Melding til Bjørnstad Bil/oppfordring til Rune&Margareth:

Kan det være en mulighet for Bjørnstad Bil å vise fram en Alfa og seg sjøl på treffet?

Et mulig trekkplaster?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avgjørelse er tatt; Det blir treff, og det blir Mokk :)

Og skulle noen plutselig få anledning/lyst til å bli med; ta kontakt, det er rom ledig  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og man kan forstå frustrasjonen :)

På banen i Ogndalen var det glatt (som vanlig), passelig høyre brøytekanter (som nesten alle kom seg lett ut av), sol og høy stemning.

På kvelden var det godt selskap, god mat og god drikke på Mokk gård. Takk for et supert arrangement!

Jeg har knabbet et bilde fra Facebook-galleriet til Margareth - som en ser så var det fint å være både bil og sjåfør på lørdagen!:D

post-11-14779327419936_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...