Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
LarsPetterLarsen

Min Fiat Coupe 2.0 20v

Anbefalte innlegg

Her er min nyinnkjøpte Fiat, (forøverig kjøpt fra min far)

For en lyd av den 5sylindrede 20v motoren. med kun ca37000km på telleren ;D

er veldig fornøy med valget, da den er praktisk og samtidig underholdene å kjøre.

post-3267-14779327055946_thumb.jpg

post-3267-14779327056182_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med flott bil!

Kjør pent! (byttet nettopp kasse på min 20vt i dag ::))

Le-kit får du kjøpt for en billig penge på www.autods.net

www.raceitaly.se har også noe snacks til bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med lekker bil  8)

Coupe'n er en av de bilene jeg bare må eie en gang, drømmegarasjen fylles raskt opp  :P

Godt å høre en som ratter Maserati drømme om Fiat Coupe. Da slipper jeg kanskje å drømme om Maserati ;D

Turbokalle: fikk du tak i ny eller brukt kasse, og hva slags lyder kom i den gamle kassa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukt kasse fra England  (til en latterlig pris) :) Send meg pm om noen trenger coupe deler, så får dere kontakt info til Joe   ;D Anbefaler alle med coupe å registrere seg på www.fccuk.org/forum

Tok 3. giret ved litt aktivt pådrag  :D donk donk sa det i den gamle  :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukt kasse fra England  (til en latterlig pris) :) Send meg pm om noen trenger coupe deler, så får dere kontakt info til Joe   ;D Anbefaler alle med coupe å registrere seg på www.fccuk.org/forum

Tok 3. giret ved litt aktivt pådrag  :D donk donk sa det i den gamle  :P

Etter hvor mage kilometer..? Hørtes kjedeligt ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen har gått 144k ca.

Mye og tidkrevende jobb å bytte, men gikk greit :) Alt som går i stykker kan byttes ut  ;D

Har jo trossalt en del hk / nm mer enn originalt, dette kombinert med en hard av/på clutch er vel ikke det beste for kassa :P

Hadde valget mellom en ny 5 trinns eller en 6 trinns. Veldig fristende med 6 gir, men denne tåler dessverre mindre enn 5 trinns  :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke hva min er merket med, kan se på delekassa  :P

Kassene er ikke like. Men innmaten fra 6 trinns GTV kasse passer over i 6 trinns Coupe kasse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skjedde d som ikke skulle skje gobilen :-[

Jeg ruller sakte framover på parkeringsplassen utenfor bunnpris, sa en eldre mann ikke bruker sitt høyre speil å rygger rett inn i siden på Coupen....

Triste saker.. Men skal taksere skaden imorgen, håper på at evnt, lakkerer klarer å få til identisk farge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen, noen som kan komme med et forslag om senkesett, og evnt stivere dempere til coupen?

da jeg synes den er litt "myk" i fisken ønsker jeg å stramme opp litt.

På forhånd takk

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har H&R-senkesett på min.. senker 35mm og blir ganske stivt. Og jeg er fornøyd med det.

5_G.sized.jpg

Hadde senkesett fra AP på min forrge Coupe, det senket 45/30mm. Det var og bra saker.

http://www.styling-tech.no

aab.jpg

Igrunn ikke såå store forskjellen man kan se her..

Begge bilene har 17" felger.

Jeg hadde nok valgt H&R, for å senke en Coupe for mye kan bli en utfordring for noen, og dyrt om man moser bunnpanna!

Om jeg skulle hatt no bedre dempere hadde det blitt Bilstein.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...