Gå til innhold
Frankie

Utvidet garanti?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har kjøpt utvidet garanti på sin 159? Hva må man betale for å utvide garantien ut over fabrikk garantien? Dvs. Fra to til tre år. (vurderer import fra Tyskland) Er det flere forsikringsselskap som gjør dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De største forsikringsselskapene tilbyr ingen garanti men en forsikring som dekker maskinavbrudd/girkasse og drivverk med ulike vilkår.. Ville tatt kontakt med hvert enkelt selskap og forhørt meg :)

Er mange muligheter til ulike priser.. Eks. If's superforsikring, Gjensidige Kasko Pluss, TrygVesta BilEkstra.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom (norsk)forhandler har avtale med Fragus, kan du kjøpe utvidet garanti på hva du vil. Men du må på en eller ennen måte bruke en norsk forhandler som har avtale med Fragus, som privatperson får du det ikke.

På min 156 brukte jeg Autoital, og kjøpte med 2 års garanti fra Fragus, kostet meg ca 5 lapper. Den garantien dekker "alt" unntatt slitedeler..

Ta kontakt med gutta på Autoital!! Anbefales  ;)

Arve Vassbotn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bosch vekstedene hadde en lignende greie for noen år siden.

Vet ikke om det eksisterer enda, men......

Det kostet noen kroner og man måtte følge et service program hos et Bosch Car service verksted

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...