Gå til innhold
Ida

Felger 8x13

Anbefalte innlegg

En bekjent har noen felger liggende som han ikke har bil med riktig boltsirkel til :)

Tredelte skrudde Compomotive felger, (CS?) med 4x98 boltsirkel, to av felgene er 8 breie, de andre to er 8,5 :)

Vet ikke om dette er noe som er interessant for noen men de passer dårlig på sudden så jeg tenkte jeg kunne videreformidle hvis det er noen som kan bruke de.  Ulikt innpress på de foran og bak, tror de har sitti på en Fiat tidligere.

bilde.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å være helt ærlig vet jeg ikke hva han har sett for seg, sikkert noen tusenlapper for de der, så noe sånn superbillig er det ikke.. Men kan jo bli tøffe, og som sagt tredelte Compomotive.. Koster jo litt det..  Men hvis du er interessert kan du sende meg en pm så får du nr hans :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike de var FETE!!!

Må bare kjøpe ett par meter plate først..... hadde vært no på 12-7'en med skikkelig tyskerstrekk på gummin  8);D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris får diskuteres med han som selger :) Ville ikke legge ut nr uten å snakke med han først men det var ok :)

De som vil får ringe'n Tormod på 901 01 379 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han syns selvfølgelig at det er greit at folk ringer :) Bare jeg som ikke ville legge ut tlfnr hans uten å spørre først..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...