Gå til innhold
alfa33

Transporthjelp? Skriv ditt ønske her.

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et stabstag liggende i Kristiansand. Noen som kjører strekningen Kristiansand-Oslo som kunne tatt det med?

Var tur retur Oslo Arendal i går.

Skal ned til Kristiansand om et par uker igjen kan jo se om noe kan ordner da.

Erik A

tar du med bræmseklosser til meg også eller?

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg har et stabstag liggende i Kristiansand. Noen som kjører strekningen Kristiansand-Oslo som kunne tatt det med?

Var tur retur Oslo Arendal i går.

Skal ned til Kristiansand om et par uker igjen kan jo se om noe kan ordner da.

Erik A

Høres bra ut Erik! Er ingen hastverk med staget, driver å demonterer hjuloppheng etc nå...

I morgen skal jeg ta med et RSR-stag fra Trondheim, tydeligvis en populær ting :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal kjøre eller passerer strekningen Østlandet-Odda en av dagene? Kan sikkert møtes i området rundt Odda. Trenger frakt av en pappeske med 6x4 liter olje til en Alfa-kar. Hyl ut om noen kan bistå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da kjøpt hus i Kristiansund. Kontaktet Haselberg for prisioverslag for flytting Tromsø - Kristiansund = 20000. Har ingåt avtale med min samboer: Hvis jeg ordner et rimligere tilbud så vil jeg få diferansen til GTV prosjektet.

Er det noen som kjører storbil på denne strekningen. Så tå konmtakt.

Primo April.

Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens,

Er det noen som skal fra Oslo/omegn,eller andre sentrale plasser på flatlandet,og over Haukelifjell eller Hardangervidda i nærmeste framtid ?

Trenger transport av en stk.kartong motorolje.

Skrik ut !

Arvid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da kjøpt hus i Kristiansund. Kontaktet Haselberg for prisioverslag for flytting Tromsø - Kristiansund = 20000. Har ingåt avtale med min samboer: Hvis jeg ordner et rimligere tilbud så vil jeg få diferansen til GTV prosjektet.

Primo April.

Geir

En del av prisen er jo sjauehjelp, Sjekk prisen på 40'ft kontainer fra dør til dør, og så kan du jo taue inn en del kompiser til å bære ut / pakke den og pakke ut igjenn vel fremme. ;)

Mulig du kan spare noe på det om du pakker godt så ikke alt er knust når det kommer frem

8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Forlater Oslo nå kl 12 09.03.05turen går nedover sørlandet skal til Kvinesdal i kveld.

Drar hjemmover Fredag formidag skal ha med endel deler til meg men tror da litt mere kan skvises inn.

Ta kontakt så ordner vi sikkert noe.

Mvh

Erik A

957 02 320

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Primo April.

Geir

En del av prisen er jo sjauehjelp, Sjekk prisen på 40'ft kontainer fra dør til dør, og så kan du jo taue inn en del kompiser til å bære ut / pakke den og pakke ut igjenn vel fremme. ;)

Mulig du kan spare noe på det om du pakker godt så ikke alt er knust når det kommer frem

8)

Skal sjekke ut container.

Blir sans Byrå med sjauehjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger hjelp med og få en GTV opp til Bergen. Han som kjøpte den har jo betalt den for lenge siden, og enda står den her i Stavanger. Noen som har tips????????????????

får ikke fyren leiet seg en bilhenger da?..hørte selv på leie av bilhenger på en lokal bensinstasjon... ca 300 kr dagen..men han bør jo forte seg før det blir glatt..

Hei! Bor i Bergen og skal levere min spider til kjøper i kristiansand søndag uke 12!

kan ta denne med opp igjen til bergen

ring 47287634

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er dele expressen fra Sørlandet tilbake.

Med en topp, to diiiigere RSR stab stag, to sett klosser (pagid), og en halv Citron i deler, blei fult gitt hehehe.

Du får gi lyd fra deg TEM så ordner vi deler.

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33'en min skal sveises på et verksted i Ryfoss i Valdres.

Noen som kunne tenke seg å kjøre den fra Oslo og dit for meg rett over påske?

Bilen går for egen maskin, ingen henger nødvendig.

Verkstedet ligger rett ved E16, og bussholdeplass er like ved.

Jeg kan forøvrig anbefale verkstedet til karosseri-arbeide. De er flinke, rimelige og til å stole på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aften, Godtfolk.

Er det noen som har kapasitet, lyst og mulighet til å ta med en garasjejekk fra Stavanger til Oslo før helga? RJK har har fått spesialpris på en flammelakkert karbonjekk med lærhandtak...not. Men den er tung og svær. Hvis noen ser sitt snitt til å være barmhjertig samaritan, så ring meg på 93065793 eller send mail til

[email protected]

F:.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva det koster å frakte 4 dekk/felger fra tromsø til stavanger?

Tror NorCargo med båt vil være bøant de billigste her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stavanger- Vestfold

Har 4 sommerdekk liggende i Stavanger. (uten felger).

Skulle gjerne hatt dem i begynnelsen av mai.

Noen som kan ta med mot brnsinpenger, evt. ta dem med retning østover.

Send gjerne pm eller mail.

Dette er ingen aprilsøk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne opp litt.

Stavanger- Vestfold

Har 4 sommerdekk liggende i Stavanger. (uten felger).

Skulle gjerne hatt dem i begynnelsen av mai.

Noen som kan ta med mot brnsinpenger, evt. ta dem med retning østover.

Send gjerne pm eller mail.

Dette er ingen aprilsøk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisann hopp... Jeg skulle gjerne ha fått fraktet 4 stk 16" felger med dekk fra Risør (Kristian155sport her inne) og nærmest mulig meg. I helgen så er jeg med bil på jobben og kunne da eventuelt møtt noen i oslo området. Hvis noen skal den strekningen i nærmeste framtid så hadde jeg vært veldig takknemmelig for det 8)

Giulietta'n skal få litt større hjul ;D

Mvh Ronny Åkerholm

tlf: 97117215

edit: han bor vist midt mellom Risør og Tvedestrand og det heter vist Lindland (på Songe)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper til med ett lite kart her...

Bor kun 1400m fra E-18 ikke vansklig å finne fram evt.

kart.jpg

Bare å følge veien fram til Alfa-logoen :P

mitt nr er 95056389, hvis det trengs...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronny; jeg skal til Risør neste helg om det hjelper noe. Kan plukke opp hjula hos Krisa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronny; jeg skal til Risør neste helg om det hjelper noe. Kan plukke opp hjula hos Krisa.

så sant ingen har muligheten denne helgen så passer det sikkert fint. Jeg kan eventuelt kontakte deg nærmere for å høre hvordan det går. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronny: bedre deal får du ikke... Stain vet jo til og med hvor jeg bor, evt kan jeg levere felgene til han i Risør :D

Men dere får se det ann dere to...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å da er dele expressen på Sørlandet igjen.

I Arendal i kveld 11.05.05 og i Kristiansand i morra drar trolig hjem Torsdag kveld.

Så skulle det være noe er det bare og klaske inn nummeret og ringe.

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erik! Ta med felgerne til Giulietta, de ligger hos Krisa rett ved E18 (Songe).

Jeg får muligens ikke plass til dem grunnet 10-15 kartonger med olje, sliter nok med plassproblemer! Giulietta og Krisa, kontakt tannteknikeren snarest. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da gikk den planen i vasken siden Stian ikke skulle nedover nå alikevel. Er det noen der nede i sør som skal oppover til Rudskogen neste søndag (22. mai) som evt har plass til 4 stk 16" hjul og kunne tatt dem med for meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...