Gå til innhold
alfa33

Transporthjelp? Skriv ditt ønske her.

Anbefalte innlegg

Noen som skal fra Trondheim til Bergen??????

Dersom noen kan hjelpe meg med å drasse nedover noen innerskjermer blir jeg evig takknemlig.

98642119

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rosso har sendt meg feil. Er det noen som skal innom Rosso med det første? Kun en liten mikropakke. Send en mail til [email protected] om det er noen som kan hjelpe med dette.

Kjører i tillegg strekningen Oslo-Sørlandet, Sørlandet-Oslo nå til helgen, har tom bil. Så om noen trenger frakt av deler så si ifra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan,

Skal til Gøteborg i påsken, nærmere bestemt 5-7 april. Jeg kan kjøre innom Rosso og ta med noen småting (kjører GTV ;)) hvis noen har noe liggende der nede...

Kontakt meg i så fall på [email protected]

Mvh

-Dan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann hoppsann!

Skulle gjerne ha kjøpt noe billig eksosannlegg av Rune R (Arendal) Men har det problemet at jeg sitter fast i Lillestrøm området siden jeg er i militæret her. Siden eksosannlegg også er litt kronglete å sende i posten så lurte jeg på om det var noen som skulle i strekningen Arendal-Oslo(eller Lillestørm) i nærmeste framtid og hadde plass til komplett eksosannlegg til min kjære 84 modell Giulietta?

Tlf: 91158751

e-post: [email protected]

Mvh Ronny Åkerholm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann hoppsann!

Skulle gjerne ha kjøpt noe billig eksosannlegg av Rune R (Arendal) Men har det problemet at jeg sitter fast i Lillestrøm området siden jeg er i militæret her. Siden eksosannlegg også er litt kronglete å sende i posten så lurte jeg på om det var noen som skulle i strekningen Arendal-Oslo(eller Lillestørm) i nærmeste framtid og hadde plass til komplett eksosannlegg til min kjære 84 modell Giulietta?

Mvh Ronny Åkerholm

Aiai!

Jeg kjørte nettopp Oslo-Arendal tur-retur i dag pga leverandørbesøk. Skikkelig dumt at jeg ikke fikk med meg postingen din før jeg dro. :-[

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann hoppsann!

Mvh Ronny Åkerholm

Aiai!

Jeg kjørte nettopp Oslo-Arendal tur-retur i dag pga leverandørbesøk. Skikkelig dumt at jeg ikke fikk med meg postingen din før jeg dro. :-[

Spiller kanskje ingen rolle. Jeg har ikke råd til å betale Rune R for det eksosannlegget før til fredag alikevel hvis jeg skal ha det....

Er du ofte i Arendal eller ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du ofte i Arendal eller ::)

Jeg er relativt ofte i Risør, ca. 30 min unna Arendal.

Men jeg må snart sjekke ut race-Suden til Bårdis så da passerer jeg jo gården til Rune R. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver denne selv om det muligens er et long shot :

Det finnes vel ikke noen som i nær fremtid tilfeldigvis skulle være i Fredrikstadområdet med biltransport som kunne ta med min bil til Oslo? (Bertone uten motor og gearkasse)

StianS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei...

Har en 3.0 12v som jeg tenkte å kjøpe av Marco Harjunpää.Problemet er å få denne fra sverige til oslo.Eneste han hadde funnet som kunne frakte den skulle ha 3300kr

Det må da finnest noen billigere.Er det noen som har fått en palle fra sverige og som vet hvor mye dette vil koste til oslo?Enda bedre er det visst noen hadde tenkt seg til sverige en tur....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skal til danmark i nærmeste fremtid?

har noen dempere som venter på meg der.. ;)

frakt + toll&tull blir jo en hel høvding. unødvendig utgift. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God Jul Lars Petter!!!!

Jeg har også deler som ligger og venter hos Marco.

Har anledning til å ta med motor his det forsatt er aktuelt.

Julehilsen Araldo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger og få fraktet et grenrør (nytt = rent og pent) fra Gøteborg til Oslo (østlandsområdet) en gang på nyåret. skrik ut om noen er på de kantene og har mulighet. Hadde vært topp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God Jul Lars Petter!!!!

Jeg har også deler som ligger og venter hos Marco.

Har anledning til å ta med motor his det forsatt er aktuelt.

Julehilsen Araldo

God Jul Araldo!!

Hadde vert kjempefint om du kunne tatt den med deg!

Vet du når du skal til sverige?

Skal bli godt å få litt mere fres i gtv`n ;)

Ring meg på 93 65 33 47 så kan vi ta en prat.

Lars Petter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal en snarvisitt til Göteborg i morgen, så om noen trenger transport av deler fra Rosso på strekningen Göteborg - Oslo (E6) så skrik ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal en snarvisitt til Göteborg i morgen, så om noen trenger transport av deler fra Rosso på strekningen Göteborg - Oslo (E6) så skrik ut!

Trenger 3 pakker Djungelvrål og 4 ølkorver fra svinesund!

;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henrix, kan du kjøpe med innsugsgummi til 45 MM for meg, vipper kr over på konto kjappere enn du kan si .....etterpå, vet ikke hvor mye de koster. OK ?

Bårdis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, mon tro om de har synk-ringer til kassa til Sprinten min på lager? Koster jo ikke stort. Må også ha en masterpumpe til klutsjen, får den visst til under 300 her i landet, så det er kanskje ikke noe å spare på å kjøpe den i Sverige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aiai! Det var myyye større interesse enn jeg hadde regnet med her!

Foreslår at dere gjør bestillingene hos Rosso selv, betal gjerne med Visa slik at vi slipper penger frem og tilbake. Få Christer til og merke pakkene med navn så er det bare for meg og plukke dem opp på casa del Rosso.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg har et stabstag liggende i Kristiansand. Noen som kjører strekningen Kristiansand-Oslo som kunne tatt det med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg har et stabstag liggende i Kristiansand. Noen som kjører strekningen Kristiansand-Oslo som kunne tatt det med?

Var tur retur Oslo Arendal i går.

Skal ned til Kristiansand om et par uker igjen kan jo se om noe kan ordner da.

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...