Gå til innhold
alfa33

Transporthjelp? Skriv ditt ønske her.

Anbefalte innlegg

Surfet innom Alfapower.nu og fant en, etter min mening, knakende

lur tråd for oss som driver med Alfaer og deler hit og dit.

Behøver du hjelp med transport av noe?

Skriv det her i tråden så kanskje noen hjelpsomme sjeler som skal samme vei

kan hjelpe deg med det. Kan kanskje være en god idé å skrive hva du ønsker

å få fraktet, om det er skittent, kontaktinformasjon og annen viktig info.

Webmaster: Hadde det vært mulig å sette en sånn "sticky" sak på denne

tråden så den blir liggende "synlig"? Hvis interesse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger hjelp med og få en GTV opp til Bergen. Han som kjøpte den har jo betalt den for lenge siden, og enda står den her i Stavanger. Noen som har tips????????????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger hjelp med og få en GTV opp til Bergen. Han som kjøpte den har jo betalt den for lenge siden, og enda står den her i Stavanger. Noen som har tips????????????????

får ikke fyren leiet seg en bilhenger da?..hørte selv på leie av bilhenger på en lokal bensinstasjon... ca 300 kr dagen..men han bør jo forte seg før det blir glatt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ikke fyren leiet seg en bilhenger da?..hørte selv på leie av bilhenger på en lokal bensinstasjon... ca 300 kr dagen..men han bør jo forte seg før det blir glatt..

Ja sant det. Det er ikke spøk og kjøre med tilhengenger på glatta. Jeg får ta og nevne til han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja sant det. Det er ikke spøk og kjøre med tilhengenger på glatta. Jeg får ta og nevne til han.

det går jo ann å høre med hsd og..bare få fraktet den til en hsd eller en annen sentral..tror ikke det er så stive priser på det heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det går jo ann å høre med hsd og..bare få fraktet den til en hsd eller en annen sentral..tror ikke det er så stive priser på det heller

Bruker ikke hsd kun sånne hurtigbåter da?? Synes jeg ser gtven bak på mestemaranen he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker ikke hsd kun sånne hurtigbåter da?? Synes jeg ser gtven bak på mestemaranen he he

jodå det er bare å ta fart så treffer du kansje bakpå...hehe..neida..hsd, lsd eller hva det heter, er transportfirma på sjø og vann...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra tiltak dette.. ;D

TRANSPORTHJELP som overskrift...

Er mange som kjører hit og dit. Kan vel ikke skade med litt ballast..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser fra Arendal i kveld for å hente en bil i Stavanger, Retur på Søndag. Dersom noen har noe som skal fraktes på strekningen så er det bare å sende melding / ringe på 90656676

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal noen til Rosso nå vinterstid?

Jeg trenger å få fraktet hjem noen deler, pakken er bitteliten.

Alt er betalt på forhånd. Tollkontoret i Oslo er ikke så snill med

meg, de påstår at de skal ha toll av meg på bildeler. :-\

Merkelig at tollkontorene rundt forbi har forskjellig praksis når

det gjelder dette, helt utrolig egentlig. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal noen til Rosso nå vinterstid?

Jeg trenger å få fraktet hjem noen deler, pakken er bitteliten.

Alt er betalt på forhånd. Tollkontoret i Oslo er ikke så snill med

meg, de påstår at de skal ha toll av meg på bildeler. :-\

Merkelig at tollkontorene rundt forbi har forskjellig praksis når

det gjelder dette, helt utrolig egentlig. :o

Jaså Stian, det var det du skulle frem til. Din ide om linker og sticky merke på tråden du startet var bare et skalkeskjul for å få noen til å frakte deler dra Rosso for deg, sleipt men ikke dumt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaså Stian, det var det du skulle frem til. Din ide om linker og sticky merke på tråden du startet var bare et skalkeskjul for å få noen til å frakte deler dra Rosso for deg, sleipt men ikke dumt :)

Neida, Peter. Fullt så sleip er jeg ikke. ;)

Bestillingen ble sendt i ettertid.

Kanskje endre til; Transporthjelp eller ønske? Post det her.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal til Arvika og ha service på regjeringa's 155 den 16. desember - dersom noen skal ha med noe fra Göte Olsson som lar seg frakte i en vanlig bil - la meg vite det.

Og du som er toller og leser dette: Det er jo naturligvis ikke den 16. jeg reiser....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, trenger transport av 4 alufelger(uten dekk) fra Stavanger til Oslo. Ligger i originalesker. De skal til Trøndelag, men har transport fra Oslo.

Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, trenger transport av 4 alufelger(uten dekk) fra Stavanger til Oslo. Ligger i originalesker. De skal til Trøndelag, men har transport fra Oslo.

Rune

Jeg skal til oslo til jul... så hvis noen tilfeldigvis kan frakte fra stavanger til kristiansand, så kan jeg ta resten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune

Les over.. så ser du at rune skal stavanger/kristiansand.. og jeg skal kristiansand/oslo..

Jeg skal riktig nok ikke inn før om 2-3 uker....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan være behjelpelig med *kremt* frakt av 1.stk Sud til UK??? Kan tilby husvære og fuktige kvelder med masse go drikke!

::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen hast, det er sommerfelger, og våren ser ut som den er et stykke unna. Felgene ligger forvart hos "33QV "på forumet, og hvis noen kan hjelpe meg kan dere nå meg på 932 09 139

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal til Stavanger fra oslo?? Har noen felger i Oslo jeg gjerne skulle hatt på bilen så snart som mulig... Ring 95282314

MVH

Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører høyst sannsynlig Oslo-Risør (sørlandet) med stor og tom kapellhenger førstkommende helg (16.-18. ikke helt bestemt hvilken dag). Kan bistå på turen sørover. Tilbake er den full av en gammel stor kompressor og 33kw byggtørker. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!! :)

Kjører fra Hokksund til Rindalen(sør vest for Trondheim) på Mandag, med retur trolig på Lørdag 13/3-. kan ta med noe småtteri, litt usikker på hva jeg får plass til, men ta kontakt hvis det skulle være av interesse. tlf 41676994. eller mail [email protected]

mvh Hans Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...