Gå til innhold
Frøken jekk

Frivillige til neste års corsa

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som kunne tenke seg å være med å bidra litt i corsaen neste år? Vi ønsker å samle så mange som mulig på en mailingliste slik at man har ett kontaktpunkt. Dette er ikke forpliktende men enklere for oss i styret å få kontakt med de som kan og har mulighet til å hjelpe til en eller flere ganger i løpet av sesongen. Eksempelvis om man kjører i team, den parten som ikke kjører løp må gjerne hjelpe til med diverse oppgaver løpshelgen, men er også interessert i andre frivillige. Ta kontakt med mail; [email protected]

Mvh

Ann Kristin Schjelderup

Styret Corsa Italiana

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Team Langlo har allerede meldt sin interesse for å bidra som frivillige i dette kalaset,og oppfordrer også andre team til å bidra!

Siden vi kjører Alfa vet vi jo at det er pålitelige og feilfrie biler,slik at vi uten problem kan ta oss tid til slike gode gjerninger. Vi kan uten tvil forstå at det er vanskeligere for de med noe mer upålitelige biler å bidra like mye ;D ;D

Fritt for å line opp biler i pit'en :)

Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsøker å skape litt interesse hos familie (ikke så mange å ta av) og på jobben(noen fler å ta av), slik at vi kan få en større skare av publikumere som ønsker litt mer enn bare å se på løp. Om vi lager en liten gimmik rundt dette med å være offisielt CI crew med litt ekstra stas og morro kan vi kanskje verve noen til slike oppdrag. Problemet er vel at veldig mange som dukker opp ønsker å kjøre selv. Men, med 50 team, må det vel være noen ekstra personer som synes dagen blir lang ved bare å se på 2 løp??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min interesse for å hjelpe til er absolutt tilstede, var orntli moro å være lydtekniker på Rudskogen. Og helt sjef i vifte med flagget på startstripen ;D

Men utfordringen er litt lang reise, så jeg håper jeg kan melde meg på på kort varsel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, hjelper med litt oppfrisking ser jeg, må sørge for å holde tråden varm utover vintern ser det ut til.

Odd Atle: Lang reisevei er en utfordring ja, kan vel egentlig ikke forvente at folk skal reise hele landet på tvers/langs bare for å hjelpe til. :)

men om du så kommer uanmelt, er det sikkert noe vi kan sette deg til  ;D

Olav Kristian:  jeg skal prøve og bearbeide Anne slik at hun blir med og hjelper til hun også, imidlertid så klager hun på ukristlige tider å stå opp på om morgenen :o :o

H.R ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

imidlertid så klager hun på ukristlige tider å stå opp på om morgenen :o :o

Jeg er helt enig med Anne. ;D

Når det er sagt syntes jeg det er dårlig at denne tråden har fått så dårlig respons. Kanskje spesielt med tanke på de som hyler høyest.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en mail til [email protected] OddAtle. Jeg trenger din e-postadresse slik at du kommer med på mailinglisten. Vi tar i mot hjelp fra folk som bare kan en gang også. Alltids noen oppgaver. Vi begynner å bli så store at det er masse som skal gjøres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...