Gå til innhold
Blu Procida

Sprekk i indre drivaksemansjett 166

Anbefalte innlegg

Oppdaget, i forbindelse med at jeg la om til vinterdekk, at jeg hadde fått en sprekk på ca. 2 cm i den indre drivakselmansjetten. Er det noen som har et godt tips på hvordan jeg kan fikse det midlertidig? Bør jeg komme meg på verksted ganske raskt for å skifte den, eller kan jeg kjøre ca. 9000 km. til hovedservicen står for tur? Noen ide om hvor mye skifting av mansjetten kan komme på?

Per A.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdaget, i forbindelse med at jeg la om til vinterdekk, at jeg hadde fått en sprekk på ca. 2 cm i den indre drivakselmansjetten. Er det noen som har et godt tips på hvordan jeg kan fikse det midlertidig? Bør jeg komme meg på verksted ganske raskt for å skifte den, eller kan jeg kjøre ca. 9000 km. til hovedservicen står for tur? Noen ide om hvor mye skifting av mansjetten kan komme på?

Per A.

Er en del jobb å bytte, så skal du betale noen for jobben, forøvrig er ikke indre ledd eller mansjett tilgjengelig som reservedel til dieselbilene (din var diesel var den ikke), må kjøpe hele akslingen fra Alfa, har ikke funnet noen andre som kan levere aksling eller ledd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte universal mansjetter hos Jacobs auto-supply for noen år siden. De kunne klippes til ønsket lengde for så å limes.  Det kjørte jeg med i flere måneder før nye orginale ble innkjøpt.  Dette var dog på en 916 Spider.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...