Gå til innhold
Tronden

2004 Alfa Romeo 2.0JTS Distinctive Selespeed - Solgt

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har fått jobb i utlendigheten og må derfor selge GT'en etter bare 6 måneder.

Veldig flott bil i utmerket teknisk stand.

Løp og kjøp!

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19592450&counterId=26&UX_EL_c=car_used_browse2

Ta kontakt på PM, tlf eller mail om du er interessert.

Vil du diskutere pris eller slike ting kan du gjøre det på et dertil egnet sted, da det ikke er ønskelig med en slik diskusjon i tråden.

post-820-14779326869488_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump :)

Bilen står fortsatt klar til prøvekjøring!

Forum gjengen har lov å komme med bud! Da vet jeg hvertfall at bilen havner i gode hender. :)

Har også en 2004 Peugot 307 med 1.6 bensin til salgs for en hyggelig sum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde dette vært tidlig på sommeren hadde den vært solgt på ett blunk til den prisen der! Folk er ikke innt. å betale noenting for Gt'er for tiden. Luftet min for innteresse for litt siden, en som ringt å spurte om han kunne få den for 205k og en bærbar pc som var 2 år gammel.. Smart å spørre om.. Prisen på disse smykkene burde vært langt høyere, sammenlagt hva annet man får for 250k.. Ellers må jeg si en veldig fin bil, til en VELDIG hyggelig pris!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola Nordamm skal jo på død å liv ha diesel vett, for det står at det er best i vg....

Syns bilen din er nydelig Tronden, å hadde kjøpt den tvert hadde jeg hatt en bil eller 2 mindre.

Rett motor er det også, 3.2 GT er liksom så dyrt her på berget...

Lykke til, den blir nok solgt så raskt noen våkner opp å innser at diesel ikke har noe i en Alfa Romeo, å spesielt ikke en bil med benevnelsen GT ;)    

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for støtten Joachim.

Det har faktisk vært endel interessenter på telefon og mail. Dog har ingen kommet for å prøve den enda.

Det merkelige er at ingen av de som har vært interessert har hatt alfa før....Har Alfagjengen gått i vinterdvale?

Det er jo nå man kan gjøre et godt kjøp så man har gromvogna klar i garasjen til våren kommer ;)

Eller....Med GT trenger man ikke vente til våren kommer. Den er faktisk veldig fin på vinteren også. Antidugg, godt varmeanlegg, varme i setene, ASR, skiluke i baksetene og kliss nytt batteri gjør at denne hvertfall er klar for vinteren.

Synd for meg at jeg må selge for å flytte utenlands, fint for en annen som kan gjøre et godt kjøp på en pen bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...