Gå til innhold
Gjest velocity

75 TSstyling

Anbefalte innlegg

har kjøpt meg 75 med 1.8 motor

som trenger en oppstrekk,, kunne tenkt meg Ts styling

viss noen har slikt liggende så kan jeg være inntressert .kan også være inntressert i trekkspill støtfangere. hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

75 QV kjennertegner 75 3.0 utgaven som fikk motronic motorstyring, de viden kjente QV-kammene (3031 og 3033 eller 031 og 033) 192 hk og litt annen optikk enn den andre 188hk 75 3.0 som ettervert gikk ut av produksjon og 75 qv overtok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei! innhentet nå kjøretøy opplysning fra statens vegvesen om bilen

alfa romeo 75QV 162b

Z AR 16200006218496

årsmodell 1991

det er det som står om bilen, viser seg at den er 91modell og,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ops....feilen ligger i at jeg skrev inn qv på importpapirene for moro skyld.

bilen er en 1.8 ie  ;D

Så om jeg henter inn en Samara og kaller den for Lada Samara Ferrari Editione..  så kan jeg forvirre flere hoder i årevis etterpå? 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det din gamle bil?

Amen importerte denne. Solgte den siden til Sven Magne. Jeg skulle egentlig kjøpe den men det skar seg når bilen skulle hentes og siden sleit jeg med å få fraktet den (prisen var omtrent 1/15 av hva den er nå). Sven Magne solgte den til Reidar som fikk den eugodkjent, og nå har du kjøpt den.

Skal litt til at det blir solgt gamle alfaer uten at veldig mange i klubben vet hvor den har vært tidligere. Forøvrig kjenner jeg også til mye av historien rundt en 75 ts LE du solgte for noen år siden ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel er ikke så kiin på å få den avgårde enda, derfor den prisen! og har ikke annonsert bilen her inne, vil jo ikke fornærme noen her inne, men det er en stor verden der ute, så kansje noen vil ha den,,, er jo ikke akkuratt flust med slike biler på finn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var en herlig bil synd toppen gikk,  :-[  savner de recaro setene,enda , den biilen gikk faktisk  bra

så jeg er 4 eier,, viss man kan regne med reidar da,, han har jo ikke regga

bilen, ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor legger du den ut om du ikke er så gira på å selge den?  ???

Ser ut som du aldri får bestemt deg for hvordan bil du skal ha.................  :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor legger du den ut om du ikke er så gira på å selge den?  ???

Ser ut som du aldri får bestemt deg for hvordan bil du skal ha.................  :P

Velocity må vel kalles en optimist, håper altid han kan få gull ut av gråstein ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ooooo det var en herlig bil synd toppen gikk,  :-[  savner de recaro setene,enda , den biilen gikk faktisk drit bra

så jeg er 4 eier,, viss man kan regne med reidar da,, han har jo ikke regga

bilen, ?

er iallefall 2 eiere til etter at Amen tok den inn til norge, og kjøpte den igjen før han solgte den videre igjen til SM..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den bilen iporterte eg, solgte den til en fyr som hadde den i 1-2 år, før den ble solgt til en ny person, for så å bli solgt påny til en annen som hadde den i noen år, så kjøpte min søster den, så kjøpte svend magne den, så reidar og så du. før det så var det 1 person som eide den i tyskland. bilen var meget pen da jeg henta den inn. husker den var kjørt veldig lite.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ringte nå nylig biltilsynet, og fikk opplyst om tidligere eiere, bilen har hatt 4 eiere, deriblant søsteren din, og par par tre salgs meldinger med eier skifte... her prøver jeg å komme gjennom biltilsynet, for å be de om faktura for registrering, og bestilling av skilter, er helt håpløst å komme gjennom linjene til drammen, sentralen vet ikke konto nr til drammen stasjon, så ser ut som jeg må møte opp der ute,,og så eventuelt ut igjen om par 3 dager for å hente skilter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...