Gå til innhold
Runet

Hærverk....

Anbefalte innlegg

Dog av den snille sorten.

Blir likevel opprørt her....

Sitter i kveld og koser meg med wisky og rolig hjemmekveld. Ute er det tørt og stjerneklart og de yngste er gått til sengs. Klakka er 0020 og søndagen såvidt begynt.

På fortauet er Gten og 33en parkert. MBen er på verksted og gjør meg ikke akkurat blid heller....

Inn kommer min mellomste datter opprørt fra sitt soverom og roper: Spring ut pappa, for en mann stjal nummeret på den røde alfaen (33)! Ikke akkurat folksomt her, så jeg stikker ut i sokkelesten.  15 sekunder senere klepper jeg en radd med hanekam som jobber i hallen på det lokale xxxx. Drar han tilbake til bilen men finner ingenting på han. Ser at logoen i grillen er borte. Han blånekter og er likevel grei, men ingen andre er i nærheten. Dattere mi er ute i bare trusa for å bekrefte at ja!!! Det er han!!! (hey... hvor mange mer det med hanekam  OG BRILLER her....)

Bare bagatell selvsagt, men jeg tar kontakt med sjefen hans mandag og gir beskjed om at sånt berme fyller ikke jeg drivstoff hos :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva var det som ble rappa da, skiltene eller emblemet i grillen? Noe sånt hadde aldri skjedd her i lille Oslo, det er da helt sikkert ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva var det som ble rappa da, skiltene eller emblemet i grillen? Noe sånt hadde aldri skjedd her i lille Oslo, det er da helt sikkert ::)

Som jeg sier: "dog av den snille sorten". Det er emblemet i grillen som er borte.

Er jo vant til at folk rapper stjerna på MBen og tegner på panseret. Det kaller jeg den stygge sorten...

Har bodd i Oslo lenge nok til å skjønne hvorfor det finnes bedre steder......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hormonbomber med slalombrus innafor vesten og fin bil på fortauet er en skjelden dårlig kombinasjon.  ;D

Godt ungsauen innsåg blemma og vil ordne opp. Blir forhåpentligvis ei stund til han gjentar dette da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, de var ikke akkurat barn ;D Da hadde det vel vært bedre om "mamma" hadde fått vite det.

De her var vel 18-20 og fant det for godt å kaste ølflaska gjennom ruta på transiten jeg lånte av svigerfar. Ikke spesielt gøy når folk gjør hærverk på ting man låner!

Naboen visste hvem han ene av de var, jeg leverte anmeldelse med navn, og fikk tilbake brev fra politiet om at saken var henlagt ettersom det ikke var fremkommet nok informasjon til at gjerningsmannen kunne identifiseres ::)

Hvis ikke politiet kan finne ut av hvem gjerningsmannen er når de får navn OG adresse, ja, da er de rett ut udugelige. Vet at de har dårlig tid osv, men hvis de ikke vil gjøre noe så syns jeg det er helt greit å gjøre det sjøl!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet har da viktigere ting å gjøre, som å bøtelegge oss for å kjøre 7 km/t over i en 80 sone. ::)

Fy da det og....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hormonbomber med slalombrus innafor vesten og fin bil på fortauet er en skjelden dårlig kombinasjon. ;D

Godt ungsauen innsåg blemma og vil ordne opp. Blir forhåpentligvis ei stund til han gjentar dette da.

Hahaha, slalombrus, jeg dør av latter!  :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...