Gå til innhold
Gjest bjarnere

GTV6`n min II

Anbefalte innlegg

Det har jo blitt så populært å lage sin egen Se & Hør-side her på dette forum. Da kan ikke jeg være snauere enn at jeg må gjøre det samme selv.

Hun det gjelder er kjørt 10 mil med frisk fart på denne flotte solfylte dagen! Og damen er selvsagt av en type som er kjemisk fri for feil boltsirkel, uriktige dimensjoner og bling bling yalla yalla. Med andre ord en original GTV6 som står der så yndig og vet lite eller ingenting om at det finnes skumle menn med skitne fantasier som gjerne skulle formet henne etter egne forvrengte idèer. Det skjer selvsagt ikke så lenge jeg får være bestyrer. Hun har vært hos noen menn, men egentlig bare to, sånn i praksis i hvertfall. To snille onkler, faktisk, helt uten skitne fantasier. Av og til kan det være greit å ikke vært hora til alle i Alfa-miljøet.

Her er hun så søt, ukjent og blyg:

post-0-14779326823599_thumb.jpg

post-0-1477932682396_thumb.jpg

post-0-14779326824315_thumb.jpg

post-0-14779326824661_thumb.jpg

post-0-14779326825007_thumb.jpg

post-0-14779326825359_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte vogner det her, og denne så ikke ut til å gjøre skam på arten. Slike eksemplarer bør forbli originale, godt at den er i trygge hender :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde æren av å få beføle henne i går kveld. Fine former, fast og fin. Men samtidig myk og god.

Her må jeg nok arrestere! Beskuelse og beføling er nok ikke helt det samme!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe rart med luftdysa på dashen? Mulig jeg har en sånn til overs..

:)

Tror bildet lurer deg, men jeg må ta en nærmere titt i morgen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde æren av å få beføle henne i går kveld. Fine former, fast og fin. Men samtidig myk og god.

Du vet ikke hva jeg gjorde da du sto med ryggen til...

Hilsen Kjappe Japp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet ikke hva jeg gjorde da du sto med ryggen til...

Hilsen Kjappe Japp

Ja se der! Du har skitne fantasier!

Nå har det vært noen GTV6`er innom Grappa`s garasje, men denne tar liksom kaka, faktisk.  Den har rullet 115.000 km siden den var ny og er helt original. Tilogmed den originale frontruta er på plass, en slik med antenne i. Ingen dype arr etter store høyttalere, bare de nette originale bak, akkurat der de skal være. Bilen er jo ikke engang senket. Den er aldri sveiset i øverkant av innerskjermer og det er ingen rust der heller, JIPPI ! Etter en rask besiktigelse under sideskjørt og under selve bilen er det foreløbig ingen som helst rust å spore. Jeg måtte ta den forrige eieren i hånda etter å ha sett bilen under. Setene er hele, pene og rene og gulvteppet ser nesten nytt ut. Dørtrekkene er rake og fine uten skader. Taktrekket har derimot en liten "heng" helt bakerst, men sånn kan fikses.

Det eneste som kræsjer er at det er montert hvite(!) blinklys på framskjermene. Jeg skal bytte dem pronto. Noen forslag om hvor jeg får tak i? Har hørt at Ford har likedan. Ellers er gummilistene rundt dørene dårlige og jeg trenger nye der. Ferodo bremseklosser står også høyt på ønskelisten. Det værste er en skade på reservehjulsbrønnen i forbindelse med en tauing. Det har vært et godt rykk i tauet der ser det ut for. Men det haster vel egentlig ikke, ettersom den har vært sånn de siste 10-15 åra.

Jeg skal utføre en generell service med oljeskift, plugger etc. nå før vinteren. Reg. reima er nylig byttet. Bilen er opplakkert en gang på 90-tallet og det ser fortsatt bra ut!

MEN HER SKINNER SOLEN OG HIMMELEN ER KNALLBLÅ! DET BETYR AT GRAPPA TAR PÅ SEG KJØREHANSKENE FOR EN ALDRI SÅ LITEN SVING! ;D ;D ;D ;D ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper den nå jeg. Jeg trenger en arbeidsbil i vinter! Og det som er så snedig, er at jeg har et sett med 18 tommers vinterhjul liggende :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper den nå jeg. Jeg trenger en arbeidsbil i vinter! Og det som er så snedig, er at jeg har et sett med 18 tommers vinterhjul liggende :P

Min 10" bredde da? 0g så med 215 dekk på :P

Mere seriøst, denn så jo ordentlig snadder ut Grapz, rimelig skjelden å finne dem i så bra urestaurert stand. Bitte litt missunnelig hernå, godt det er vinter snart så slipper jeg å fundere på det de nærmeste dagene ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Grappa!

Dette så ut som en herlig bil!!!!!!!!!

Du må jo ikke selge den når du endelig har fått tak i en slik perle!

Vi må treffes engang til våren/sommeren med våre to originale!

Torbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært gøy Thavn, men din er jo litt senket så jeg vet ikke om vi kan menges  sånn uten videre;) ;)

Høsten er forøvrig en fin GT-tid:

post-0-14779326826065_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasågitt. Litt høy på pære nå?

Jeg får heve den litt foran da. Men hva med bak? Der har tidens tann tydeligvis senket den litt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får heve den litt foran da. Men hva med bak? Der har tidens tann tydeligvis senket den litt...

Ha ha ! Mine originale sammenleggbare Alfa Romeo briller blir akkurat nå blåst støv av og skal brukes under dagens tur! Ja, for De har vel slike De også Thavn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags vinterdekk fungerer best på disse bilene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det 18" bling bling yalla yalla eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha ! Mine originale sammenleggbare Alfa Romeo briller blir akkurat nå blåst støv av og skal brukes under dagens tur! Ja, for De har vel slike De også Thavn?

Jeg skjønner at jeg har litt å hente på accessories fronten. Har riktignok en original Alfa Romeo ullgenser, men i størrelse L, og da stemmer ikke kart og terreng lenger! Den gjør seg godt i skapet da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det 18" bling bling yalla yalla eller?

Næinæi, det er svarte stålfelger, patinert av fem vintre i saltlake. Men det har ikke noe å si. utseendet betyr lite kl halv sju på mårran, på tur til jobbet :)

Neida, tulla! Har kjøpa meg Saab igjen jeg , ikke sant baron?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...