Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
Gjest RJO

166-LCD-skjerm

Anbefalte innlegg

Hei Alfister !

Håper det er noen teknikere blant dere?

Jeg har problemer med LCD-skjermen. Den har vært umotivert på og av en del ganger, men nå er den helt svart.

Jeg har garanti, men både forhandler og importør kvier seg, uten at jeg har fått en løsning. Prisen er ubehagelig.

Noen gode råd ??

???:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg har nå fått bekreftet at importøren leverer ny skjerm og den blir installert i morgen. Så får vi se om saken ordner seg. ;D

Har noen forresten opplevd knirking i forstilling eller i framvogna. Har lest noe om et "knirkestag" ?? ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Knirker litt når bilen er kald.

Ellers er jeg meget fornøyd med MF Østre Akervei

og importøren for måten de har håndtert reklamasjoner under garantitiden. (Ikke fullt så fornøyd med lakkavdelingen som jeg kontakta i mai og ikke har hørt fra enda til tross for purringer ???) Og ikke minst utenfor. Vifta til klima/varme sa takk for seg forrige uke selvfølgelig etter at garantien var ute. Pris 11 000 for ny ferdig montert. Dette var vi enige om at ikke skulle skje og det ble fiksa gratis. Slike ting er det som gjør at det blir Alfa neste gang også. ;D ;D ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...