Gå til innhold
Guarneri del Gesù

Corsabil nr 16. Solgt!

Anbefalte innlegg

En stk sølv GTV6 løpsbil kan selges til rett pris... Må absolutt ikke selge, men legger ut en føler i tilfelle noen kunne tenke seg en slik bil!  ;D

IMG_1763-1.jpg

Klasser inn i Corsa Italiana klasse 2.

Har vært på pallen i samtlige løp den har startet i. Flere førsteplasser!

Bilen er norsk, og kan registreres. Vognlisens for 2009.

Forstilling: RSR coilovere, RSR stabstag 30 mm. Casterstagkuler fra 105 serie. Polyforinger.

Bakstilling: RSR fjærer med justerbar høyde. Nye bilsteindempere. Wattlenkstag med uniballer finnes men er ikke montert.

Motor som sitter i bilen er en 3 liter 12 V. Megasquirt datasprut, kammer fra dbilas racing, og grenrør. Går bra, med veldig kjørbart register. MSD coil og bensinpumpe. Alu fuelcell. Autometer turteller.

Nyoverhalt 24v motor med nye lager, ringer, etc, og racingkammer fra AHM motorsports finnes også til bilen. Antagelig en rask motor!

Girkasse: TS kasse med oppstrammet diffbrems sist vinter hos Hans Rune. Slitt synk på tredjegir, ellers bra.

Stor griffin aluradiator og setrab oljekjøler sørger for perfekt kjøling.

Felger: Skrudde Compomotive 15 toms felger med Toyo R888 dekk.  Bakdekkene har bare gått ett løp.

Sparco ratt. Glassfiber bakluke, lexanruter og nye Tarox bremseskiver med slisser foran.

Prisen er 75 lapper uten 24 v motoren. Vil ikke diskutere pris i denne tråden.. Noe vil kanskje mene dette er for dyrt, men med tanke på hva andre løpsbiler har blitt solgt for så er det denne summen jeg ønsker jeg,

Bilen filmet bakfra i siste løp:

Bilen filmet bakfra på trening på våler:

http://www.youtube.com/watch?v=yvZUo8_7UUA

Trenger kanskje ikke si at bilen er fantastisk morsom å kjøre..  ;)

Tlf: 91733792

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fete felger!  ;D

tramont.jpg

Trenger en liten strekk, men tror de kan bli tøffe på bilen...

Kan være åpen for innbytte i gammelalfa. :) Hvis det ikke blir noe salg før jul så prøver jeg meg antagelig på en sesong til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ola

Mener ikke å kuppe men,håper du egentlig ikke selger den,HE HE

Vil jo helst se deg i Corsa serien ;)

Grom bil 8)

mvh nr 55

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne ønske å kjøpe 24V motor da?

Nyoverhalt med nye lager, stempelringer, ventiltetninger, slipte ventiler, planede topper, og nye kammer fra AHM motorsport. GTV6 bunnpanne og oljepumpe. Grenrør og downpipe tilpasset GTV6. Det du trenger for å få denne til å gå i en GTV6 eller 75 er et datasprut.

Selvkost... ALT for mye..

pris: bud!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker som om bilen kanskje blir solgt snart.  :)  Kan ikke si det er med en god følelse siden jeg er glad i bilen og gjerne skulle kjørt en sesong til, og ikke minst realistert drømmen om 24 ventiler. En ganske realistisk drøm siden motoren står nyoverhalt ved siden av bilen... Men av hensyn til kommende huskjøp så bør man være litt fornuftig noen ganger.   :'(

Spørsmålet er da om man skal legge opp corsakjøringa for godt, eller prøve å skaffe seg en billig bil. Evt dele bil med en kompis eller dama kanskje.. :) Den som lever får se..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Familieteam er tingen Ola. Det skaper samhold i familien, og fører til at alle familiens penger, kan brukes på bil ;D

;D Sitat fra lenge siden :D

At noen ikke har skaffet seg kone, som kan kjøpe mat og ting til heimen, slik at de ikke får brukt alle penga på bil og verktøy er ikke mitt problem ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem ble eier av nr. 16?

Fred Arve Monsen kjøpte bilen!

Kunne antagelig ikke blitt mer heldig med kjøper, da Fred Arve har tenkt å gjøre bilen langt finere enn den er i dag. Mannen er jo billakkerer og kjent for å ha ting på stell, så selv om det var vemodig å selge bilen, så vet jeg i alle fall at den har fått et veldig godt hjem!

Nå som garasjen ble tom så har jeg hentet en bil jeg har hatt dårlig samvittighet pga i 4 år nå. Min hvite giulia som har stått uten motor. Skal bli koselig å få den durbar igjen i til våren!

16137_343811655281_714855281_9938894_5243814_n.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...