Gå til innhold
Alfur

Ulyd foran på en 156.

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har fått meg en lyd framme når jeg kjører over ujevn vei. Det er en klunke lyd, høres ut som det er noe løst.

Det er ikke den høyeste lyden, men jeg hører det godt. Føler også at jeg kan kjenne det igjennom hjulbuen når jeg har foten der på begge sider.

Har hvert en knirkelyd før, men nå er denne gått over til denne klunke lyden. Kan tenke meg at dette er bærearmene, men ville gjerne hatt noen svar fra andre folk som har litt mer peiling på Alfa enn det jeg har.

Takker for alle svar ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klunking er vel typisk dårlige foringer i øvre bærebro. Disse kan byttes med løse Powerflexforinger, men når /hvis opphengskula ryker, må du likevel bytte broa, så det enkleste er nok å bytte komplett bro med en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytta på min SW hos Carozzeria på Fredag. Bytta da både øvre bærearm og "hundebeinet" nede. Foringen var på vei ut av øvre bærearm. Nå ble den igjen artig å kjøre. Det værste jeg vet om er ulyder i bil !!

Lykke til !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...