Gå til innhold
ar75milano

Ulyder i forstilling på 156??

Anbefalte innlegg

Har selv sett over forstillingen og hadde bilen på verksted idag, men der er ikke slakk noe sted. Byttet noen foringer på mistanke og lydene er der fortsatt når man kjører på ujevn vei.

Har 156 klonkelyder i forstillingen som ny? Eller tåler de ikke 215/45-17??  >:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du klarer å bevege øvre bærebro frem og tilbake , er det stor sjanse for at det er fra denne det klunker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipsene. :)

Ulyden var ikke helt lik som før jeg satt den inn på verkstedet så jeg jekket bilen opp for å se hva det var. De hadde glemt å skru fast sentermutteren til drivakslingen/lageret på venstre side. Og i tillegg så hadde de ikke skrudd til bakdekkene....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så absolutt. Blir ikke å dra tilbake til det verkstede etter at de har gjort opp for seg. Krevde å få byttet hjullageret dekt av dem og at bilen skal henge på bukken når jeg henter den idag så jeg får gått over alt de har gjort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...