Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
Gjest JEJ

Felger til Giulia?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Holder på med et lowcost-prosjekt av en Giulia TI som sakl få litt busete race-stuk, men har litt problemer med å finne passende felger. original er for spedt, Ronal Classic 7x15 tar i kanten bak... Lurer litt på 4 hulls stålfelger fra SAAB 9000 6x15. de har det rette stuket med runde hull langs kanten, men går de?

Noen som vet hva som kan passe? Tips mottas med takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SAAB felgene passer på boltsirkelen ihvertfall. For oversikt over felger sjekk:

http://hem.passagen.se/veloce/MECH40.HTM

Kjører på Peugeot 405 felger på min Duetto. Også audi 100 felger har jeg prøvd. Du må kutte litt ut i senterhullet på de, men ellers fungerer det fint. 405 MI16 felgene ligner litt på originale spider felger fra -80 tallet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg har svenske JP-felger som i sin tid ble solgt som tilbehør til Saab 9000. De er 6,5x15 innpress 37, og med Pirelli P6 195/60 tar de ikke borti skjermene (men det er sannelig ikke mye om å gjøre)

Bilde av bilen med felgene i siste alfanytt (fra landstrffet) Bakskjermen på giulia og berlina er ganske like så det går sikkert greit. Vil tro slike felger finnes på svenske skroter (www.bildelsbasen.se) Felger fra Peugeot 205 GTI i 6,5x15 passer også fint (Runde hull)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...