Gå til innhold
Tess

Blinklystrøbbel

Anbefalte innlegg

Hei der ute!

Treng litt råd her:

Etter 1 mnd ferie, så skulle eg starte opp min 2006 mod 159. Problemet er: når retningviser er i "nøytral" så blinker lysa på venstre side, retningsviser ned, så blinker fortsatt lysa på venstre side, retningsviser opp, då blinker ingen (som om spaken er i nøytral stilling). Får då sjølvagt ikkje gitt signal om att eg skal til høgre. Sikkert noko elektronisk som ikkje vil meir... Nokon som har råd? Kan dette "nullstillast" på noko vis? Det tar meg ein dag å dra til AR verksted....

Takksam for raskt svar!

Harald

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det hjelper, men prøv å ta av en batteripol.. En sånn feil høres jo tradisjonelt ut som en feil i bryteren, men man vet jo aldri nå for tiden, det er jo gjerne en styreenhet for det meste , og noen ganger "henger dataen seg"

Verdt et forsøk ihvertfall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset! Dette var det første eg prøvde, men utan hell. Trur ikkje det er sjølve brytaren/hendelen, meir noko elektronisk som ikkje vil meir. Andre tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt bilen på AR verksted, utan hell. Dei såg att noko var i uorden (jepp, blinklyset blinka konstant til venstre...) via diagnosesystemet, men ingen klar diagnose. Etter nokre dagar, så vart bilen gradvis betre, og har nå fungert utan feil i ca 14 dg. Forklaring på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alfaen din har tydeligvis sjel  :D  Alfaer trenger jevnlig lufting og blir fornærmet hvis de må stå 1 mnd ! Men kan kanskje være fuktrelatert siden det har løst seg selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...