Gå til innhold
Mr.Dreng

Fiat 127 Type 1

Anbefalte innlegg

Gjort litt små justeringer :P

Senket forran og bak

Fjernet fangere

Nå skal den i vinter dvale i garasjen mens jeg legger all min energi i den andre hehe!

post-3154-14779326765363_thumb.jpg

post-3154-14779326767536_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svinaktig tøffe disse serie 1 bilene! Har lyst på en som står borti gata her, men den ser desverre ut som om den har stått ute litt for lenge :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med tøff og morsom bil, men er ikke det skiltet litt vel nærme bakken etter senking?

Eller snakker vi om alternativ "støtfanger" her? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltet er akkuratt i passe høyde hehe :P denne skal kun bli brukt til "søndagskjøring"

Hermegåsa!!  ;D ;D ;D Perfekt høyde på skiltet! Bare ta det rolig så går det...... jeg har retta mitt to ganger alt. ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått litt mer sansen for liten Fiat etter man dro en lørdag og prøvekjørte en A112, kanskje man skal ta seg en tur til froskelandet og ta inn en 4-dørs utgave som er maks udda for en 127  ::)

1654237899.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fadern kjørte 4-dørs Stella i mange år. 4-dørs Stella har jeg ikke klart å finne bilder av på nettet en gang. Bygd sammen av en norsk bil med krasja bakende, og en fransk(??) 4-dørs med krasja front. Morsom bil, men den endte sine dager på en underkjølt julaften for noen år tilbake..  :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, mulig at min søster har noen i papirformat, det var ho som brukte den på slutten. Det skal jeg undersøke, hadde vært artig og sett bilen igjen.  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen klar for litt kjøring i år :)

Den hadde stått stille i 2 år så var på tide å få den i gang. Gikk igjennom EU kontrollen uten feil ! :)

IMG_1199.JPG

post-3154-14779334176209_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...