Gå til innhold
e.c.l.

startproblemer sprer seg blant forumbrukerne, kap. 155 Q4

Anbefalte innlegg

da var det min tur.. :P

idag skulle jeg ut å starte, og det gikk såvidt etter en 20-30 sekunder, putra seg igang (den har alltid startet veldig lett) når jeg endelig får start så legger den seg på 2000 omdreinger, og det er ingen vits i å prøve å gi gass, det liker den ikke. Så ligger den der ett minutt eller to før den detter ned til ca 1000 og oppleves helt fin og normal. Kjørte en runde og bilen funker helt fint. Stikker så på besøk til en kompis, og samme leksa når jeg skal hjem ikveld.

Har nevnt i en annen tråd at co er veldig høy, og det kan jo tyde på defekt vanntempsensor. Men det har jeg ikke begynt med ennå, da mekonomen nås først på mandag.

Har dette en sammenheng?

any pointers?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe egentlig svar, har heller aldrig hatt en 155.

Men, med noen av både mina alfor og andra biler er det typsikt at når det blir höst, kallt og rått om natten - så blir det ett eller annet trubbel.

Kan vara damp i fordeler, dålig kontakt i en kontakt, ström som krysser over der det ikke skall i ett motorrum som blitt skittent, og som nå også får damp i skitten, batteri med dårlig spenning som blir enda sämre i kyla, dålig jord, o.s.v.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...