Gå til innhold
integrale

Trenger front fanger til Delta Integrale Evo

Anbefalte innlegg

Nei, ikke håp. Masse sprekker og små biter som mangler, pluss den store. Prøver å bestille en fra ebay nå!! Mondial du har vel ikke lyst på en lakk jobb vel ?  :(

Front fanger og et feste til vingen bak trenger lakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det går sikkert, men jeg er jo ikke akkurat kvalifisert på det område  ;).

Får vel høre med deg om du har sjangse å male en gang, det hadde vært supert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1528kr pluss norsk moms, men jubler ikke før jeg ser den og vet at passformen er bra. Ser at lignende i england koster 230£. Får jo også fra Walker til 330£. 

Uansett så er det vært å prøve denne. Finner den på Ebay.de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny kopi i glassfiber, blir noe lettere så regner med å presse bilen under 5 sek på 0-100km/t  :o :o :o

Bare å si i fra så skal du få den, mye jobb å lage til for å spare 1700kr da  ;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en som er skadet på høyre side, hvis denne er skadet på venstre så kan du jo få skjøte dem sammen ;)

Men erfaringsmessig så har de lett for å sprekke igjen der de har vært reparert, selv om det har vært lagt inn forsterkninger på baksiden osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se dær, blir fort en reserve fanger av to skadde:) Skal gå fint og skjøte de, men de blir selvsagt svakere i plasten, derfor er det viktig med evt glassfiber bak..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...