Gå til innhold
gorm

Min hvite 159 TI

Anbefalte innlegg

Nei, forstå det den som kan  ;D

For meg er det mer enn en flopp. Vokste opp med to hvite nydelige biler for et par århundrer siden. Biler med fine linjer passer i hvitt fordi linjene kommer så godt frem pga. lys/skygge-virkninger. Legg f.eks. merke til den rette linjeføringa i kant med dørhåndtakene på det siste bildet, tøft.

Det finnes t.o.m. fine eksemplar av BMW og Audi (avsky) der ute i hvitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på den at hvit 159 er pent.

Det var en hvit 159 som stakk seg mest ut i Risør i sommer, etter min bilsmak hvertfall..(bortsett fra en rød ferrari355..)  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit passer svært godt på nye biler med store overflater uten for mye dill på den som f.eks svarte dørlister osv. Så når en bil som 159 har så mange store og flotte flater så passer hvit svært bra syns jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen der er noe av det peneste jeg har sett på lenge! hadde jeg hatt ei lommebok som var stor nok hadde jeg nok anskaffet en 159 selv :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alfa 159 TI - Litt misunnelig på mine medtrafikanter som ser den fine fronten stadig vekk  ;D

Hehe ,, Tross i superlekkert utseende, er førermiljøet også nokså greit i en alfa(!?) Gratulerer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...