Gå til innhold
staled

Visning av 159 1750 TBi på Autovia torsdag 15. oktober!

Anbefalte innlegg

Som mange sikkert har fått med seg så har Autovia tatt inn en 159 med den nye 1750 TBi-motoren. De har invitert KARN, Fiatregisteret og Sportsvognklubben til visning den 15. oktober i Sandvika. Representanter fra RSA kommer også så her kan en få førstehånds informasjon fra den kanten også.

Foruten 159 så har de Mito, 159 Ti,  500C Cabriolet, Qubo og 4x4 Panda utstilt.

Mer info fins på http://www.klubbalfaromeo.no/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kunne ikke ventet med å annonsere dette til den 16.... for det vil jo alltid være noen tullinger som tror det er den 15. september.

Takk til Anve som tok seg tid til oss så vi fikk sett 1750'en. Kan ikke si annet enn at jeg fikk lyst på den! Har tro på at den motoren passer i bilen og kan nesten ikke vente på å få prøve den. Kommer tilbake 15. oktober.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var jo flere av oss som ble lurt til å komme i dag, og det var ikke Autovias skyld :) Men vi kunne jo ikke finne en bedre ettermiddag for en alfatur, og det hele endte med hyggelig minitreff på Sjøflyhavna kro - forøvrig et ypperlig samlingssted med fin atmosfære og bra mat til en rimelig penge. Vi prøver på nytt om en måned!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Count me in! En knakandes flott Punto mk2 vil nok også bli å se på P-plassen ;)

Trodde faktisk jeg hadde gått glipp av dette møtet, men så var det heldigvis oktober...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble en flott kveld gitt. Strålende at det popper opp slike forhandlere som lager arrangement for entusiastene. God mat og drikke og mange fristende biler. De nye  motorene i 159 virker kjempespennende!

RSAs engasjement lover også bra for fremtiden.

Takk til Autovia for laget!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble en flott kveld gitt. Strålende at det popper opp slike forhandlere som lager arrangement for entusiastene. God mat og drikke og mange fristende biler. De nye motorene i 159 virker kjempespennende!

RSAs engasjement lover også bra for fremtiden.

Takk til Autovia for laget!

Ja,kom med eit referat for oss som ikkje fekk til å koma bort.Hadde RSA noko å sei om eventuellt forhandlernett osv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til AutoVia og RSA for et fint treff. Priser fra RSA på Alfa fra 1 Nov. og overtakelse av import fra 1 Jan. høres lovende ut. Og MiTo i sort så faktisk ikke så ille ut... ;) Med Milano på vei neste år og ny importør som vil satse hardt og ta inn både MiTo og Milano så kan man ikke være annet enn positiv. Tror også 500C med startpris på 209.900 vil gjøre stor suksess, spesielt blant damene. Qubo er jeg mer skeptisk til pga. den spesielle fronten, men praktisk bil til en gunstig pris. Panda Cross er en tøff småtass som jeg har sett før, kanskje litt høyt priset (i likhet med nye Croma?). Croma ellers en fin (men litt sedat) bil med imponerende benplass i baksetet, dybden i bagasjerommet lider noe og uheldig med så høy lastekant på stv. Bra takhøyde og dermed lett å stige inn/ut av, særlig for den eldre garde. Alfa 159 1750 TBi vil nok bli populær blant bensintihengerene, men med prisforskjell på nesten 80k mot 170hk JTD med bedre dreiemoment og lavere forbruk så spørs det om ikke diesel-varianten vil spise mye av salget. Litt brede seter i TI utgaven etter min smak, men vi er jo alle bygd forskjellig. I 500 Abarth (og forsåvidt også MiTo) satt jeg derimot som støpt. Ja 500 Abarth var knalltøff med tak og alt i interiør i sort. Imponert over bredden i utvalget ute/inne hos AutoVia. Keep up the good work.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...