Gå til innhold
@Veloce

STJÅLET: 18" OZ SUPERLEGGERA M / GOODYEAR F1

Anbefalte innlegg

Jepp,

da skjedde det meg også.... Kommer hjem etter jobb og finner at noen har vært inne i fellesgarasjen hvor bilen står, og

stjålet 4stk 18" OZ Racing Superleggera fra meg. Felgene er antrasittgrå og det står 225/40 Goodyear Eagle F1 assymetricals på,

som forøvrig var flett nye. >:(

Er rimelig få biler som kjører rundt med Superleggera, så jeg ber om at dere holder ører og øyne åpne hvis dere skulle bli tilbudt OZ felger,

eller ser en annonse som kan rime med tyveriet.

Tyveriet har skjedd i Bergen, nærmere bestemt på Sandsli.

Info og tips om hva jeg kan foreta meg blir jeg veldig takknemmelig for om dere legger ut her i tråden, eller PM om det er hemmelig! :D

FELGER:

oz_superleggera_ci3_l.jpg

DEKK:

goodyear-eagle-f1-asymmetric.jpg

post-1962-14779326500707_thumb.jpg

post-1962-14779326501339_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt. Hvis det er 5x98 så er det jo ikke så mange av dem til salgs og burde være mulig å spore opp. Tipper dem dukker opp på finn.no etterhvert, skurkenes fristed...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner at man blir forbanna på slike lavpanna mennesker, kan jo ikke ha noe ifred??

Sjekk både Finn, autodb, zett.no og lokalavis.

Er dem utspekulert nok til å gå inn i garaga di, så er de sikkert dum? og utspekulert til å legge dem ut med bilde også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først og fremst j... surt at du har fått stjålet dekk og felg - så jeg føler med deg!

Men hvorforlar du dem ligge i en fellesgarasje, har du ikke en bod til leiligheten du bor så du kan låse dem inn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig mener jeg det viktigste er å ha riktig forsikring,kriminelle finnes overalt og Norge skal visst være som en smågodt butikk for slike....både nordmenn og utlæninger.. Vel vi får håpe forsikringen dekker dette slik at det økonomiske tapet blir minst mulig, muligheten for å få hjulene tilbake er nok så godt som ikkeeksisterende. Og om du tilformodning skulle finne dem så er det kun rå makt som gjelder,for en tredjepart kan jo ha kjøpt disse hjulene i god tro....og forhåpentligvis kan jo han fortelle deg hvem han/henne har kjøpt dem av,så finner du ut hvordan det er å leve i ett samfunn med lover og regler,kanskje blir tyven (han eller henne) dømt til å betale deg erstaning (tar sikker 20år før vedkommende har gryn) men saken blir nok henlagt....bevisets stilling,bla bla.

En daglig dose med pryl er det eneste som hjelper,vel uansett må finne den skyldige.

Sikkert i Polen allerede disse hjulene.... (Om det utsagnet skulle støte en ærlig,hard arbeidene polakk så beklager jeg på det sterkeste dette)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for støtte, overvåker nettsteder som kan selge felger.

For øvrig, garasjen det gjelder har port med automatisk tidslås, ca 30 sek, og felgene var låst sammen med god kjetting og lås. Har nok tatt litt tid å få dem løs, hvis man ikke bare har løftet dem samlet inn i en varevogn...

Tyveriet skjedde forøvrig på DAGTID mellom 09 - 17 og dette er et huseierlag med en go del folk hjemme på dagtid, så tyvene har vært rimelig frekke... Eventuelt bor de her og vet rutinene, men hvordan skal man bevise sånt...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å henge opp en lapp hvis dere har fellesinngang til leilighetene, og be noen av dem kontakte deg om de har sett noe mistenkelig.

Sett ifra deres sine øyne så kan de jo faktisk ha oppfattet det som at det var venner av deg som var å hentet felgene.

Høres kanskje dumt ut, men likevel....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for støtte, overvåker nettsteder som kan selge felger.

For øvrig, garasjen det gjelder har port med automatisk tidslås, ca 30 sek, og felgene var låst sammen med god kjetting og lås. Har nok tatt litt tid å få dem løs, hvis man ikke bare har løftet dem samlet inn i en varevogn...

Tyveriet skjedde forøvrig på DAGTID mellom 09 - 17 og dette er et huseierlag med en go del folk hjemme på dagtid, så tyvene har vært rimelig frekke... Eventuelt bor de her og vet rutinene, men hvordan skal man bevise sånt...?

Det er sykkler i Oslo til en verdi av 10.000,- (eller mere) som blir stjålet rett fram foran folk midt på dagtid - og ingen gidder og løfte en finger! Dette er dessverre et resulat av det man kan kalle et i-lands problem. Det er trist og veldig surt at man ikke kan ha tingene sine i fred, og håper selvsakt at du får dem igjenn, dessverre er dette en lærdom på at man må ta enda bedre vare på sine eiendeler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...