Gå til innhold
Bjørnulv

Støtfangere til 1963 Gulietta Spider

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en kjenning som har vært uheldig, hans støtfanger er blitt stjålet.

Hvis det er noen som har, eller kjenner til noen som har, et sett med fanger til denne bilen. Vennligst ta kontakt.

Mvh.

Bjørnulv

90832812

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, har ikke fangere. Men hvem i alle dager er det som har interesse av aa stjele fangere til en Giulietta Spider? Er ikke akkurat dagligdagse biler hverken her til lands eller andre steder i verden.

KJIPT.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtfangerende var pakket og klar for forsendelse til Polen for kromming. Personen som tok med seg varene har ikke levert de tilbake og er vist nok forduftet. Så det sitter en eldre herremann i gjen i Gjøvik distriktet som ikke er særlig blid. Da han ikke er dreven på PC bruk, ville jeg hjelpe han litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Det kjenner jeg ikke til, men han som eier bilen nå kjøpe den for vel et år siden, da var den plukket ned. Måtte vist retaurere en god del.  Hvis jeg ikke husker feil så var den hvit.

Bjørnulv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...