Gå til innhold
q4_fre

2.4l V6 GTV TB motor

Anbefalte innlegg

Etter litt rydding i garagen i helgen dukket denne opp igjen, og jeg tror aldri jeg vil montere den i bilen min som engang tiltenkt.

Om noen ønsker mer fart i sin GTV TB vil denne oppgraderingen kunne gi deg mer moment enn noen chip på 2l motoren.

Bruk orignal turbo og du vil få endel mer moment, og noen ekstra hk (turboen er begrensningen her).

Motoren passer på alt som er av braketter osv til gtv tb, turbofester, eksos, toppdeksler, innsug / rør, vann osv..

Ikke engang en ihuga V6 entusiast vil kunne se forskjell, uten å avlese motorblokk kode - som jo krever endel innsats og gode briller når den sitter i bilen ;)

Med standard turbo / riktig valgt oppgraderings turbo vil man kunne bruke all original elektronikk, 2l tb chip fra squadra vil også virke på denne motoren, men er jo selvsagt ikke 100% optimalt med original elektronikk.

Kjøp en ny turbo, 8-12000,- , monter programmerbart innsprut, eller juster original hjerne + større dyser og 300hk er iallefall innen rekkevidde.

Q2 diff anbefales.

Leveres ferdig overhalt om du har en 2l tb donor motor, noen deler må flyttes over.

Vil selvsagt passe i andre Alfa også, men GTV TB er bolt-on, trenger ikke modifisering så lenge man har en 2l tb donor motor.

Send pm hvis du er interessert.

Fredrik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...