Gå til innhold
ar75milano

1982 Alfetta sedan (Står i Sandefjord)

Anbefalte innlegg

Har stått i 12år så er ett renoveringsobjekt eller delebil. Starter, men bremsene virker ikke. Selvsagt en god del rust og en skade i venstre forskjerm og innerskjerm.

Kommer bilder senere.

Var vell litt stiv pris tidligere. Kom med bud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om 1mnd er den vraket pga plass mangel. Ga 5000 for den og ble ikke skremt av den summen.

Du kan få lagra den billig i Hvarnes.

Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal til Sandefjord i begynnelsen av desember så skal se over om det er 4 av de felgene.

Takk for tilbudet om lagrings plass. Jeg slår til på det istedet for å vrake den hvis den ikke blir solgt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motor, girkasse eller hele bilen til samme lave prisen. ;)

Men nå ser det ut som både salg og vraking blir avblåst pga lagringsplass. Regner ikke med det er noen som gir meg ett tilbud jeg ikke kan motstå her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ikke tar fullstendig feil er det der den utrolig strøkne Alfetta'n jeg koste meg i som 20-åring. Nå er jeg 43...

Husker fremdeles kongefølelsen av å ratte en lekker sportssedan som var tre hakk tøffere enn datidens BMW'er og annet graps. Har kjørt mange trivelige biler etter det, men følelsen av 'fettan sitter igjen.. Den fikk mye voks, albufett og kjærlighet, men bildene kan tyde på at det er en stund siden sist.

Ser fra bildene at det er veldig langt frem, men om noen klarer å redde denne - eller i det minste bruke bitene til noe morsomt -  blir jeg glad.. Skal grave litt i arkivene og se om jeg finner noen bilder av den fra glansdagene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig å høre. :) Send meg bildene på sevading@gmail.com hvis du finner dem.

Blir mest sansynlig nye bremser på den til sommeren og kjørt opp til Tromsø der den skal få nytt liv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig å høre. :) Send meg bildene på sevading@gmail.com hvis du finner dem.

Blir mest sansynlig nye bremser på den til sommeren og kjørt opp til Tromsø der den skal få nytt liv.

Har alt du trenger for å redde denne bilen... TS motor og drivverk, gearkassa har du allerede! hehe Slissa skiver og Brembo alu kalippere...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alt du trenger for å redde denne bilen... TS motor og drivverk, gearkassa har du allerede! hehe Slissa skiver og Brembo alu kalippere...

Ai! Usportslig oppførsel det der! ;) Skulle jo ikke kjøpe inn noe til den før til neste år. Men du får snart en PM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...