Gå til innhold
staled

Kaffeslaberas i Trondheim igjen - nå på torsdager!

Anbefalte innlegg

Siden torsdag er en mer populær dag så blir det kaffeslaberas på torsdager i Midt-Norge. Torsdag den 3. september er dagen og da er det bare å holde av i kalenderen.

Vi har blitt invitert av Knut på Auto Sportiva så vi holder kaffeslaberaset på møterommet der denne gangen. Foruten kaffe og dekksparking blir det muligheter for å vaske bilen eller å få den på bukken for å ta en titt på undersida. Mat blir det også en ordning med. Vi starter 19:00 og holder det gående en stund framover. Som vanlig er det fleksibel oppmøtetid så 19:30, 20:00 og 20:30 er gangbart oppmøtetidspunkt det også :)

Jeg dukker opp - hvem andre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska Knut lag mat?   ;D ;D ;D ;D

Kjøkkenet på Auto Sportiva er - om en skal stikke fingeren i jorda - ikke  helt på høyden med Piccolo Frati så det blir nok en løsning med en telefonsamtale til en approbert matleverandør :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på ferie selvfølgelig, ellers kunne jeg kanskje fått vasket Duccen  8)

Får ta det igjen en annen gang...kanskje dette kan bli noe vi gjør innimellom, godt med litt avveksling.

-Øivind A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lundquistarna vil bli representert med en eller to...

I og med at GTen skal til dr Knut dagen etter, så kan det jo tenkes at vi kommer i to biler og setter igjen GTen... "jasende pjaktisk" som lillemor sa da hun så lillegutt late vannet...  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på ferie selvfølgelig, ellers kunne jeg kanskje fått vasket Duccen  8)

-Øivind A

Du skulle vel forresten vært innom urmaker Asklund på Heimdal og kjøpt det siste Breil Ducati-uret. Var på tilbud sist jeg var der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg (tar sikte på å) komme®

Inant.

Med APE???

Nååjajo.. Må vel byinn å fårra da kainnschi 8)

Suzuki 750 kan hende, ellers tror jeg at jeg har en støtfanger til Alfa 33 liggende et sted i sørfylket, så det er mulig jeg får spørre om å få låne en Alfa Romeo med nedfellbare bakseter og stor bakluke ( Kjerringa har tre stk...)så jeg får hentet hjem denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur jommen æ ska lage ei æplekake, sesongen tatt i betraktning :-D

Deal! Bare så du ikke skal begynne å tvile...  ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel møte opp jeg også sia bila går igjen ;D Den har nok godt av å møte noen andre firhjulede. Den fikk såvidt lukta på en 75 her om dagen i det den snurra i rundkjøringa på tunga ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...