Gå til innhold
Jarle jr

155 eller 164 ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

Trenger en milsluker til vinteren. Siden bilen vil bli brukt i saltlaka trenger den ikke være noe smykke, men jeg vil ha en bil som er EU godkjent og i god teknisk stand.

V6 er fint, men TS går også greit, automatgir er uaktuelt.

Prisklasse 10-30k.

Har du noe som kan falle i smak, så ta kontakt på PM, mail eller tlf 922 00 690 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, har en ok bil.

den er nok litt dyrere.

det er en 156 99 mod. med bil 145000km og motor og gear 52000km.

eu-ok mars i år.

selges til første bud over kr40000+reg.

mvh

lennart

lennartcm75@hotmail.com

tlf 95755672

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, har en ok bil.

den er nok litt dyrere.

det er en 156 99 mod. med bil 145000km og motor og gear 52000km.

eu-ok mars i år.

selges til første bud over kr40000+reg.

mvh

lennart

lennartcm75@hotmail.com

tlf 95755672

Takker for tilbud, men midlertidig bruksøse er innkjøpt :) Hva slags motor sitter i 156´n btw?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha en 155 1,8 TS som kan selges. Den er i daglig drift og har en del skjønnhetsfeil men trives godt bak rattet på den. Et hull i frontfanger og rust på skjermer bak. Den er sort og kalles Formula av en eller annen grunn. Soltak og spoiler bak. Var det disse som het "silverstone"? Er dette en widebody som jeg sett noen skrive? Det ble en del rep på den for et år tilbake for å få den EU ok og motoren er det noe muffens med men betydelig bedre etter skifte av pluggkabler, lambdasonde og overhaling av toppen. Dette fikk bensinforbruket til å roe seg ned.

Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei - den var EU ok i februar 2008. Neste sjekk er februar 2010.

Har ikke tenkt så mye på pris ennå men noe ran blir det ikke....tenkte jeg skulle få tatt noen bilder av den de nærmeste dagene så får vi se ....

mye er dog gjort ... siste rep kosta meg 20 lapper og det ble bytta 3 bærearmer, glidebolter, deler av eksosanlegg, håndbrekksdeler mm. De glemte dog å justere håndbrekket så den vil komme på EU sjekken. Har kvitteringer for rep. En del motorting har jeg gjort selv. Skiftet toppakningen og inspisert sylindre uten å se noe skummelt men på måling var sylinder nr 3 ikke god. Dog går den jo helt greit da selv om den ikke er noen racer lengre. 

ska ta noen bilder....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt ut noen bilder her ......http://cid-c639e993f04c264b.skydrive.live.com/browse.aspx/.Public/Alfa%20155

..så hvis noen vil legge inn bud er det fritt fram....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som denne har samme farge som min, vet du fargekoden? Min hete Spazio Blue.

Vet du sånn capris du kunne tenkt deg for bilen? Send gjerne som PM :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en 94 mod? Visst det er det så eide jeg den bilen der for 8-9 år siden. Bilen hadde nettop kommet fra Tyskland når jeg kjøpte den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...