Gå til innhold
Gjest thavn

26. sept - Rudskogen eller Våler?

Anbefalte innlegg

Rudskogen er stedet å være 26. september.

Kan sikkert være på våler også, MEN skal du se corsa Italiana, så er jeg redd du må innfinne deg på Rudskogen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var kjempeflott. Jeg leste terminlisten på KARN sidene, og hadde egentlig slått det fra meg.

http://www.klubbalfaromeo.no/index.php?id=50&tx_cal_controller[getdate]=20090926&tx_cal_controller[view]=event&tx_cal_controller[lastview]=week-49%7Cmonth-51&tx_cal_controller[type]=tx_cal_phpicalendar&tx_cal_controller[uid]=86&cHash=65ad45a55e

Men en tur til Rudskogen skal jeg få til! Det blir moro!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er banekjøringen KUN for italienske biler eller kan det gjøres plass til en hissig liten fransk klegg også?

Alle med penger i handen får være med å leke på tracday kjøringen (omm ikke det for første gang skulle dukke opp 100 alfaer da :o)

I corsaen derimot, duger kun italienske primadonnaer i annstendig alder :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

38 påmeldte !! 25 biler i klasse 3 og 4, det blir fullt og sikkert mye action ;D. Møt opp!

Nesten, Guilia Competizione står to ganger i lista så er bare! 24, 13 stk i klasse 4 og 11 i klasse 3. ett par intresante klassebytter også.

Ikke mye lyst til å reise til Kroatia nå nei :o, det der blir garrantert morrsom ;D

Unødvendig å si kos dere tror jeg, vet dere kommer til å ha det fantastisk morsomt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det man må bestikke for å få kjørt på fritreningen uten å kjøre løp?  ;)

Hvorfor pingler dere ut hver gang? Dee har godkjent racer og lisens, hva er problemet? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen filme denne helgen for meg? Siden jeg ikke får vært der? Det hadde vært fint.. Er over middels interessert i å se GTVn til Morten Rud i aksjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det man må bestikke for å få kjørt på fritreningen uten å kjøre løp?  ;)

Hvorfor pingler dere ut hver gang? Dee har godkjent racer og lisens, hva er problemet? ;)

De har vel kjøpt for mye polish så det ikke er mer cash igjen til bensin  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...