Gå til innhold
Wasim

Logoer, emblemer, bokstaver

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor man får tak i "bokstaver" til å lime bakpå bilen. Typisk "V6" eller "16V" etc. Jeg har en Alfa Romeo GTV 1996 modell hvor det ikke står noe som helst bak. Skulle i det minste ha hatt "gtv" i krøllskrift. Har søkt på nettet men ikke funnet noe sted som selger slike. Noen tips?

forresten, hvorfor er det slik at noen biler har slike tegn, mens andre ikke har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du får tak i et stort sett med forkrommete tall kan du klistre effekt-tall på brødristeren, støvsugeren, stekeovnen, høyttalerne og stereoanlegget også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for gode svar.

Hansy: takk for linken. Jeg har snakket litt med kona og vi er nok enige om at det er finest uten. Blir litt mer mystisk liksom. Bilen trekker allerede mye oppmerksomhet og det er greit å la dem "lure" litt til...

Har forresten en 2 liters V6 turbo. Noe av det morsommeste jeg noen gang har kjørt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...