Gå til innhold
Gjest Alfa331.7

Noen som vet hva slags deler dette er ? de er til Alfa 33 .

Anbefalte innlegg

den på bilde 1 er den som er i motorromet og kalles slavesylinder, den på siste bildet der ser ut som hovedsylinder og er plassert inni bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første bildet er slavepumpa til clutchen. Resten ser ut til og være deler til giroverføringen. Jeg kjøper gjerne delene av deg dersom du ikke skal bruke dem selv. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den på bilde 1 er den som er i motorromet og kalles slavesylinder, den på siste bildet der ser ut som hovedsylinder og er plassert inni bilen...

er det noe vits å bytte delen på det siste bildet? Hva er oppgaven til hovedsylinderen som sitter inni bilen? Takk for svar folkens:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At hovedsylinderen sitter inni bilen er en sannhet med store modfikasjoner, dvs en liten del av den gjør det..

Siste delen er hovedsylinderen... Funker clutchen din? Hvis ja, da er det ingen vits i å bytte den, sak som er kjekk å ha liggende da..

Får du derimot ikke løst ut clutchen, kan det være en årsak..

Clutchen bruker bremsevæske, bremsevæska er ikke kompressibel, dvs at når du trykker ned clutchen din presser du inn et stempel i hovedpumpa, bremsevæska som er inni hovedpumpa vil da et sted, det gjør seg gjeldende i slavepumpa ved at stempelet der kommer ut. Stempelet på slavepumpa presser på utløserarmen som da presser inn trykkplata på clutchen.

Dette finner du mer om på nettet om du vil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At hovedsylinderen sitter inni bilen er en sannhet med store modfikasjoner, dvs en liten del av den gjør det..

Siste delen er hovedsylinderen... Funker clutchen din? Hvis ja, da er det ingen vits i å bytte den, sak som er kjekk å ha liggende da..

Får du derimot ikke løst ut clutchen, kan det være en årsak..

Clutchen bruker bremsevæske, bremsevæska er ikke kompressibel, dvs at når du trykker ned clutchen din presser du inn et stempel i hovedpumpa, bremsevæska som er inni hovedpumpa vil da et sted, det gjør seg gjeldende i slavepumpa ved at stempelet der kommer ut. Stempelet på slavepumpa presser på utløserarmen som da presser inn trykkplata på clutchen.

Dette finner du mer om på nettet om du vil.

Takk for svar:D dette var lærerikt , bytter nok ikke slavepumpa og hovedsylinderen med det første, men delene til girkassa skal jeg bytte fordi det er noe vibrering fra girspaken når jeg kjører i 100, han jeg kjøpte bilen av mente dette vil gi seg når jeg monterer det :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har leitet etter farvekode til bilen min , den står registert som hvit i vognkortet og har sjekket etter kode i motorrommet, bagasjeluka og dører.. Noen som vet hva slags farve jeg har?

post-0-14779326289332_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...