Gå til innhold
Jarle jr

Deletilgang til Thema turbo i.e?

Anbefalte innlegg

Hvordan er deletilgangen til disse? Hvordan er det å oppgradere understell o.s.v, og finnes det nettbutikker som kan levere slikt til greie priser?

JR

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg ttrengte laaaang tid på å finne 1stk tåkelys til min type 2 thema.

flere deler har utgått.

men via ebay og tyskland så får du tak i litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

turbo modellen har jeg ingen formening om, annet enn at en "vanlig" er kurant, kjøpte toppakning hos Mekonomen, alt annet kan også fåes "overalt". Oppgradert understell er og som regel å få tak i på "de vanlige stedene"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har som kjent flere Themaer, og det meste ordner seg over tid, men det begynner å bli lite deler i Fiat-systemet. Mye skaffes fra alternative deleleverandører. Masse brukte deler i omløp. Mye deler finnes hos forhandlere i Italia. Ofte må man henvise til Alfa 164 eller Croma for å klare å oppspore deler, og da gjelder det å vite hva som passer fra disse bilene og ikke. Alle foringer i for og bakstilling passer fra 164.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...