Gå til innhold
montesi

156 2,5 til salgs!

Anbefalte innlegg

Har hatt 3 identiske sånne før. Km. stand er jo egentlig ganske lavt til å være en 11 år gammel bil. Det ser jo også ganske så fin ut også, så til den prisen der er det bare løp å kjøp.  Herlig sekser lyd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har etterhvert 5 års erfaring i 156 V6 sportpakke 3, og kan si at det er vanedannende!

Når det gjelder utsagnet i annonsen om at bilen har original sportpakke 3, så er jeg usikker på om det er riktig. Sportpakke 3 hadde carbon-imitasjon i midtkonsollen og oransje instrumenter.

Du må sjekke skikkelig for rust, også under teppet på fører og passasjerplass. Samt at reg.reim er skiftet for mindre enn 3 år/60.000 km siden.

Sjekk bilen som en hvilken som helst 11 år gammel bil du ville vurdere å kjøpe. Og er det "hel ved" så er ikke prisen dårlig.

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en 156 2.4l v6 1999 som jeg vurderer å selge da jeg kjøpte den rett før vi "plutselig" trengte stasjonsvogn :) Sølvgrå med sort momo interiør. Nylig byttet reg.reim +div og montert alu skliplate. Send pm om du er interessert. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke finne noe om denne bilen på forumet, noe som kanskje er litt rart hvis man er alfaholic..?

Den som stod til salgs på id er også av interesse, men har jo gått fryktelig langt da.. Hvis den er skikkelig veldholdt, så har kanskje ikke dette så mye å si?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke finne noe om denne bilen på forumet, noe som kanskje er litt rart hvis man er alfaholic..?

Den som stod til salgs på id er også av interesse, men har jo gått fryktelig langt da.. Hvis den er skikkelig veldholdt, så har kanskje ikke dette så mye å si?

Husk at ikke alle alfaholics er på dette forumet, ikke alle er like optatt av internett og data...

Den som stod på ID er det min onkel som selger, vet han har byttet mange slitedeler i det siste...blant annet bremser og reg.reim mener jeg...

nå var han visst blitt så glad i den igjen at han var usikker på om han ville selge  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...