Gå til innhold
staled

Inboard fra ACR - Giulia Competizione

Anbefalte innlegg

Etter mye plunder med YouTube, videocodec'er og fikling med videoredigering er filmen fra Giulia Competizione ute på YouTube. Maks lengde på filmene er 10 minutter så det ble 2x 7 minutter:

Del 1:

Del 2:

Lyden er litt under pari men det var vissnok en gummipropp som satt i kameraet. Uansett kan en høre et lite jubelhyl akkurat når han passerer mål og hylende dekk når det driftes for å gjøre Giuliaen så bred som overhodet mulig i de siste to rundene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha Ståle ;D

Min første tur med inboardkamera ble jo ikke så værst. Fin fight med Nils Kleven stort sett hele løpet gjorde dette til et løp jeg husker lenge. Ikke idealspor hele tiden da jeg hele tiden måtte passe på å lukke døra,men jeg kom meg da først i mål ;).

Hadde et lite illebefinnende da Hans Rune passerte på fullt øs. Ble mere opptatt av å se på han enn å kjøre selv,og da smatt jo Nils forbi som en rakett ;D,men det er jo også noe man lærer av...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra kjøring Geir, ser ut som tuninga hos Mr økonomitrim lønte seg selv om bilen bruker mere suppe ;D Mr Kleven blir jo parkert på langsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra kjøring Geir, ser ut som tuninga hos Mr økonomitrim lønte seg selv om bilen bruker mere suppe ;D Mr Kleven blir jo parkert på langsiden.

Bare vent til jeg får lettet 20 kg til ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vent til jeg får lettet 20 kg til ;)

Ska du legg igjen pengboka?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig film Geir, og bra kjøring.

Det er lett å se at du "sovner" litt omtrent samtidig med at HR fliser forbi, og at det tar litt tid før du våkner igjen. Men når først rytmen var på plass igjen plukket du Nils greit :)

Det er sikkert lurt å ha kamera montert, for det blir lettere å huske hvor man gjør feil. Dessuten er det veldig fint for oss som ikke var der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff film Geir.

Det var litt forbanna at eg ikke kunne holde deg bak meg heilt  til mål men prøver igen på neste løp  >:(

Det var ei flott helg på ein fantastisk bane og finalen var heilt RÅ som eg vil huske lenge. ;D

Lykke til med kalvingå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...