Gå til innhold
Fles

Alfa intereserte i Finnmark?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte på om det finnes noen alfa intreserte personer i Finnmark og om det er noe miljø for for dette bilmerket i området?

selv jobber jeg i forsvaret og er stasjonert i Lakselv/Porsangmoen.

(Har aldri sett en Alfa Romeo i Finnmark)

Filipe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel hvertfall en!

En rød 156 2,5 V6 som går i Kirkenes.

Han var sporty nok å tok den "lille" turen ned til Mo I Rana og landstreffet som var i helga :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo da! Vi er to med Alfa i Kirkenes. 1 stk 156 2.5 V6 (min) og en bekjent med 2 stk 159 1,9 JTD. Men miljøet er definitivt ikke stort. Og jeg kjørte fra Kirkenes til Mo I Rana (123 mil) uten å møte en eneste Alfa før på hotellet i Mo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal finnes en Spider i nærheten av Alta.

Det var på en eller annen side her om en rekke spidere fra mellom Europa, som skulle til Nordkapp, hvor den ble nevnt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ja nå er det hvertfall en til snart, reiser oppover på fredag med den nye Alfaen min ;)

vi får se om vi klarer og arangere en lokal finnmarks treff :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har ihvertfall vært et lite Alfa-miljø i Alta tidligere. Vet ikke hvor mye liv det er i det lenger, men jeg vet at forhandleren i Tromsø har solgt noen Alfaer opp dit.

Hei

Jeg lurte på om det finnes noen alfa intreserte personer i Finnmark og om det er noe miljø for for dette bilmerket i området?

selv jobber jeg i forsvaret og er stasjonert i Lakselv/Porsangmoen.

(Har aldri sett en Alfa Romeo i Finnmark)

Filipe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg så en GT når jeg var i Alta sist...og en 159, så det finns noen.

Fint i Porsanger, kjørte over fjellet dit fra Alta, og bortsett fra noen høl i veien så var den veien helt rå. Skulle gjerne hatt bilen min, og ikke den Golf TDI'en  :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Ja det finnes noen alfaer i Alta har selv 2 stk 1  164 TS 91 mod og en alfasud 75 mod rep objekt,i tillegg er det en GT av nyere dato ,2 stk 156 TS og 1 stk Gtv 77 mod som desverre bare står der uten noen engasjert eier :-[ .i tillegg finnes det en Spider sort ca 86 mod i olderfjorden ut mot Honningsvåg.

det er de jeg kommer på i farta så det finnes noen alfaer i finnmark :).

et treff hadde vært morsomt !!!!

Mvh Jan Gunnar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har altid hatt en fjærn drøm om å kjøre fra grensa dvs Svinesund opp til Kirkenes til grensa over til Russland og da opp til Murmansk og da bak rattet på en Alfa....

::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja etter litt reserch har jeg funnet ut at det er to alfaer til i lakelv den ene (159) tilhører en eks alfa mekaniker som nå jobber lakelv motor senter

dette var fin fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...