Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Integraler i Sveits ble solgt med 8v motor. Ser nå at den faktisk først var solgt i Italia, så importert til Sveits. Bilen har kanskje 16V motor likevel. Uansett udugelig oppførsel å komme drassende med sin egen bil i denne tråden.

Bilen paa bildet er da vitterlig en 16v.. ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Importert fra Sveits i august 2008 - Opprinnelig Italia i juli 2006.

ja ikke vansklig å se forskjell på 8v og 16v. Spesielt når det står 16 valve på topplokket  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette en Finn.no tråd da??????

Da kan man vel henvise til bilannonser i hytt og pine!

Det burde iallefall vært en sånn tråd, som på Lazzaroni forumet, så man slipper hundre millioner tråder om en eller annan bilannonse de sikler på..

Jeg har lyst på denne jeg :o

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18484058&sid=xz2bacu4J_i110134&pos=null&tot=null

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruk tråden til finn annonser. jeg la den her og ikke i skravlerommet da det var en alfa det gjaldt og ikke en

lancia eller fiat det gjalt.

men det er bare å flytte tråden hvis det er ønskelig.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var den igjen ja! Litt annen pris nå da og annen butikk...........bilen trenger ikke være dårlig den, men vi har alle sett den før!

Jeg har ikke sett denne før ???

Noen spes historikk man burde vite her?

Er i markedet for vinter pendlebil og hatt lyst til å titte på denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke noe så spesielt med denne bortsett fra at den sto til salgs på en annen forretning i "årevis" Jeg vurderte den når jeg kjøpte min 166 våren 2007, men slo det fra meg pga kombinasjonen km-stand/pris. Husker ikke hva den var priset til den gang, men var vel over 100. Det er en stund siden den ble borte fra markedet, så den har nok hatt en annen eier en periode.

Men bilen kan jo være bra den. Ihvertfall fin fargekombo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke noe så spesielt med denne bortsett fra at den sto til salgs på en annen forretning i "årevis" Jeg vurderte den når jeg kjøpte min 166 våren 2007, men slo det fra meg pga kombinasjonen km-stand/pris. Husker ikke hva den var priset til den gang, men var vel over 100. Det er en stund siden den ble borte fra markedet, så den har nok hatt en annen eier en periode.

Men bilen kan jo være bra den. Ihvertfall fin fargekombo.

Aha, tenkte kanskje det var noe skummelt jeg burde vite før jeg vurderte den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...