Gå til innhold
gringogunnar

Desperatly seeking laderelé til -71 Giulia.

Anbefalte innlegg

Den gamle frøkena vil tydeligvis ikkje lade, og det er lite hyggelig sidan eg jobbar i Kragerø for tida og tilbringer ettermiddagane på svingete skogsveier. Har skifta ledninger og kabelsko mellom laderelé og dynamo (?, den saken som sit fast på venstre side av motoren og som er forbunde med viftereima).

Rød ledning = D-, Grøn ledning = D+, Svart ledning = DF. Ladelampen begynte å lyse litt i går, og då eg kika litt under panseret begynte det å ryke frå ladereléet ca 5 sek. etter at motoren var i gang. No har det slutta å ryke, så eg lurer på om det har tatt heilt kvelden.

CIMG5978.jpg

Er det nokon som veit kvar eg kan få tak i eit slikt relé? Det burde då vel vere ein smal sak, lite relé på eit 12V-system, eller må eg reise til Milano og endevende ein skrothandlar? Forøvrig er reléet merka med "PARIS - RHONE" midt på og EXC i venstre hjørne og + i høgre hjørne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Jeg måtte bytte på min Bertone og kjørte til den lokale bil eletro butikken(Bosch) og de byttet det med en gang. Trur jeg betalte 5-600kr for arbeid og rele.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...